• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy

god morgon alla, vilket superväder man fått idag då!! synd bara att man måste sitta inne o vänta på vaktmästaren som ska komma o laga... duktig är jag med, hunnit med att städa kök och sy gardiner till sovrummer o skruvat upp lampa i willes rum..

• Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2008-10-14 11:27:36 följande:
    god morgon alla, vilket superväder man fått idag då!! synd bara att man måste sitta inne o vänta på vaktmästaren som ska komma o laga... duktig är jag med, hunnit med att städa kök och sy gardiner till sovrummer o skruvat upp lampa i willes rum..
    Vad du är duktig!!

Jag har bara hunnit sätta igång tvättmaskinen o diskmaskinen, bäddat sängen o tagit på mig o barnen kläder.
    Ska snart åka till Valla o träffa min mamma där, så ska vi gå där o strosa lite.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

ja just det bäddat har jag gjort med ...

• dinana

Inte ens det har jag gjort idag.....

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Firstandhappy

har en full fixar dag idag, nu ska skiten upp och till de ställena där de ska vara, svärmor o svärfar kommer ju till helgen med.. *suck*

• dinana

När kommer posten till er?

Igår så kom den kvart över två hit... är så jävla trött på att vänta på den... sen så har den ju aldrig det man vill ha med sig heller... utan då skall man vänta ytterligare en dag...

=(

• Firstandhappy
    dinana skrev 2008-10-14 12:05:10 följande:
    När kommer posten till er? Igår så kom den kvart över två hit... är så jävla trött på att vänta på den... sen så har den ju aldrig det man vill ha med sig heller... utan då skall man vänta ytterligare en dag... =(
    igår när jag stod och väntade på lapplisan såg jag posten komma o då var väl klockan runt 1 halv 2 ca..
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2008-10-14 12:06:43 följande:
    igår när jag stod och väntade på lapplisan såg jag posten komma o då var väl klockan runt 1 halv 2 ca..
    Jag som tyckte att de var sena när de kom vid 12-tiden. Fattar inte varför det skall behöva ta sån jävla lång tid! Jag menar när jag bodde hos mina föräldrar som bor lååångt ute i vildmarken då kom posten alltid vid halv elva (förutom om det var riktigt dåligt väder, då kunde det ju dröja. Men aldrig senare än så). Det är ju inte vad jag förknippar med service när de dyker upp vid två-tre-tiden och då bor man ju ändå i en "storstad".
  • Mandarin
    Firstandhappy skrev 2008-10-14 12:06:43 följande:
    Japp, vi fick en lapp för ett tag sedan om att posten skulle komma senare nu.
  • dinana
    Mandarin skrev 2008-10-14 12:11:11 följande:
    Japp, vi fick en lapp för ett tag sedan om att posten skulle komma senare nu.
    Jasså? Det var det jävligaste! Man kan ju undra varför.
Svar på tråden VI från Linköping