• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2008-10-13 10:41:39 följande:
    Jag har skickat min adress till din inbox!Har du sonen med dig? Vet du om Malin har barn med sig?Alla som kommer på onsdag, tror ni även era barn äter tomatsås? Eller vill dom hellre ha köttbullar till pastan? Jag ska försöka beräkna mängd av alla ingredienser, därför behöver jag veta antalet personer. Stora och små.
    Tack!
    Ja jag har sonen med mig, men jag tar med en burk åt honom så det behöver du inte tänka på. Uppfattade det också som att Malin kommer själv, men kan fråga för säkerhetsskull. Vi åker bil i alla fall och har två platser kvar om nån vill åka med?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Skorpan08
    JePaLuLi skrev 2008-10-13 11:48:13 följande:
    Tack!Ja jag har sonen med mig, men jag tar med en burk åt honom så det behöver du inte tänka på. Uppfattade det också som att Malin kommer själv, men kan fråga för säkerhetsskull. Vi åker bil i alla fall och har två platser kvar om nån vill åka med?
    Ok. Annars kan jag ringa henne.
  • Fru T
    dinana skrev 2008-10-13 09:12:02 följande:
    Det låter smarrigt... sen får man ju se hur man mår.. idag mår jag verkligen så illa.. men hoppas verkligen att det är bara en tillfällighet.
    välkomen
    Åh vad jag längtar
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2008-10-13 11:55:12 följande:
    Ok. Annars kan jag ringa henne.
    Jag frågade och hon kommer utan barn.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    Fru T skrev 2008-10-13 12:09:46 följande:
    välkomen
    tusen tack. idag höll jag på å svimma på smålivskursen jag går på... har mått lite lätt illa hela tiden idag... men i morse så snurarde verkligen hela världen för mig. detsamma hände då på kursen (de vet inte om att jag är gravid, men jag var nära till att berätta för jag var verkligen inte mig själv idag). tänkte nästan jag skulle springa ur lokalen ett tag för det var verkligen som att allt runt mig snurrade iväg och ljudet blev jätteavlägset... fattar noll.. tror jag fick syrebrist också fär hjärnan smurrade lika mycket.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • dinana

Jag pratade med dagisfröken och det gick bra att vi är borta på onsdag. Jag tar med Molly på fredag istället.. Det var inga problem.

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Firstandhappy

jaha, idag har man haft personalmöte o skällt på chefen, hahahaha alltid lika skoj, men men ska det bli något gjort får man hålla efter dom, nu ska man bara vara hemma o ta det lugnt, hoppas att sonen somnar en stund för han är såååå trött, en aning irriterad på att nån jävel har tagit min parkeringsplats, så snart kommer dom o lappar den, mohahahaha mohahahah, nej vars känner mig lite elak, men det är ju antingen dom eller jag så..

• Skorpan08

Jippi! Idag ska vi åka och köpa vår nya soffa! Det ska bli så kul. Dessvärre fanns inte hörnsoffan i den färgen jag helst ville ha. Men, man kan väl inte få allt. Maken är och hämtar släpkärran just nu.

• Firstandhappy
    Skorpan08 skrev 2008-10-13 14:13:28 följande:
    Jippi! Idag ska vi åka och köpa vår nya soffa! Det ska bli så kul. Dessvärre fanns inte hörnsoffan i den färgen jag helst ville ha. Men, man kan väl inte få allt. Maken är och hämtar släpkärran just nu.
    yeeeej va skoj, bara synd att du inte fick det du egentligen ville ha mest av allt... men men, just nu vill jag ha en kock i köket som lagar någon makalöst god lunch till mig, men inte får jag det inte..
  • Skorpan08
    Firstandhappy skrev 2008-10-13 14:16:25 följande:
    yeeeej va skoj, bara synd att du inte fick det du egentligen ville ha mest av allt... men men, just nu vill jag ha en kock i köket som lagar någon makalöst god lunch till mig, men inte får jag det inte..
    Det önskar jag mig varje dag!
Svar på tråden VI från Linköping