• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Marayah

Hej hej.. Vi kommer juh då. Vet inte med Malin än. Hon skulle höra av sig lite närmare onsdag.. Nu ska ja göra oss i ordning för att gå skäggetorp runt med två grannar..

Skorpan08 skrev 2008-10-13 09:05:30 följande:
    Hallå!Hur många blir vi på onsdag?Gillar alla pasta med tomatsås?Tomatsåsåsen består av bacon, krossade tomater och kryddas med basilika.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah

Apropå tomatsåsen så låter de fin fint.

• JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2008-10-13 09:05:30 följande:
    Hallå!Hur många blir vi på onsdag?Gillar alla pasta med tomatsås?Tomatsåsåsen består av bacon, krossade tomater och kryddas med basilika.
    Det låter jättgott!
    Jag kommer gärna och fick precis meddelande från Malin att hon också gör oss sällskap

Vad ska vi ta med oss och vart bor du?
    Är det någon tid bestämd?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • NoahLeah

JennyOPatrik:
    Hejsan, hur trivs du i Linköping/Skäggetorp nu när du bott där ett litet tag?

• JePaLuLi
    NoahLeah skrev 2008-10-13 10:35:42 följande:
    JennyOPatrik:Hejsan, hur trivs du i Linköping/Skäggetorp nu när du bott där ett litet tag?
    Vi triva faktiskt jättebra. Jag känner mig lite vilsen ibland, men det lär jag nog göra ett tag till
    Lägenheten är toppen och stan har ju lite mer utbud än Eskilstuna.
    Ikväll ska vi på föreläsning om förlossningen, ska bli spännande att se om det är väldigt annorlunda. Det är ju inte så längesen vi gick igenom en förlossning
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Skorpan08
    JePaLuLi skrev 2008-10-13 10:03:39 följande:
    Det låter jättgott!Jag kommer gärna och fick precis meddelande från Malin att hon också gör oss sällskap Vad ska vi ta med oss och vart bor du? Är det någon tid bestämd?
    Jag har skickat min adress till din inbox!
    Har du sonen med dig? Vet du om Malin har barn med sig?

Alla som kommer på onsdag, tror ni även era barn äter tomatsås? Eller vill dom hellre ha köttbullar till pastan? Jag ska försöka beräkna mängd av alla ingredienser, därför behöver jag veta antalet personer. Stora och små.
  • Leos och Vincents mamma
    Skorpan08 skrev 2008-10-13 10:41:39 följande:
    Jag har skickat min adress till din inbox!Har du sonen med dig? Vet du om Malin har barn med sig?Alla som kommer på onsdag, tror ni även era barn äter tomatsås? Eller vill dom hellre ha köttbullar till pastan? Jag ska försöka beräkna mängd av alla ingredienser, därför behöver jag veta antalet personer. Stora och små.
    Leo vill nog hellre ha köttbullar, men är det ingen mer som vill ha det så kan jag ta med egna köttbullar till honom
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Skorpan08

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-13 11:08:53 följande:

Leo vill nog hellre ha köttbullar, men är det ingen mer som vill ha det så kan jag ta med egna köttbullar till honom
    Jag har alltid köttbullar i frysen så du behöver absolut inte ta med några. Dom är dock inte hemmagjorda!
  • Leos och Vincents mamma
    Skorpan08 skrev 2008-10-13 11:16:54 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-13 11:08:53 följande: Jag har alltid köttbullar i frysen så du behöver absolut inte ta med några. Dom är dock inte hemmagjorda!
    Ok. Nej, våra är heller inte hemmagjorda så det gör inget
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Marayah

Samma här. Tror att Marko heldre vill ha köttbullar och han äter inte hemgjorda heller. Lät som när ja frågade Malin att hon skulle försöka komma ensam..

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-13 11:18:23 följande:
    Ok. Nej, våra är heller inte hemmagjorda så det gör inget
Svar på tråden VI från Linköping