• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Marayah

Det lät juh mysigt, men då får de bli utan oss för vi åker på torsdag...  

JePaLuLi skrev 2008-10-12 11:58:03 följande:
    Är det nån som skulle vara intresserad av en familjedag typ nästa helg? Grilla lite och så innan kylan kommer?
    Marko 031103, Filip 080621
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2008-10-12 12:37:38 följande:
    Det lät juh mysigt, men då får de bli utan oss för vi åker på torsdag...  
    Men vi kan ju ta det nån annan helg?
    Vart ska ni?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Marayah

Vi åker upp till mina föräldrar i norr.. Kommer hem den 28:e igen. Min mamma fyller 50.

JePaLuLi skrev 2008-10-12 12:46:41 följande:
    Men vi kan ju ta det nån annan helg? Vart ska ni?
    Marko 031103, Filip 080621
  • Skorpan08
    Fru T skrev 2008-10-11 13:18:48 följande:
    jo ja tycker faktist lite synd om mig själv å jag är ju sååå sugen på den å den maträtten men ja våågar inte testa. när ja spyr så spyr ja till sja spytt upp allt som går å lite till å ändå tar kroppen i och vill spy mer har alltid haft spyfobi å får ju dessutom gråtande panik när ja spyr..*suck*men det är underbart att va gravid
    Har du provat "Sea-Band"? Armband mot illamående som finns på apoteket. Dom hjälpte mig när jag väntade Elin.
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-10-12 18:12:53 följande:
    o du elaka kossa, du har tagit alla mina muffins, stulat dom har du gjort, dom är ju miiiiina..
    Haha! Du har ju stulat min Wille! :P
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2008-10-12 14:58:51 följande:
    Har du provat "Sea-Band"? Armband mot illamående som finns på apoteket. Dom hjälpte mig när jag väntade Elin.
    ja har provat dom mot åksjuka tidigare å mådde ännu sämre då

idag har ja än så länge fått behålla det jag äter men är helt snurrig å nästan lite väck å känner mig väll lite som en sengångare... skyller på prostafen
    Åh vad jag längtar
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2008-10-12 18:13:53 följande:
    ja har provat dom mot åksjuka tidigare å mådde ännu sämre då idag har ja än så länge fått behålla det jag äter men är helt snurrig å nästan lite väck å känner mig väll lite som en sengångare... skyller på prostafen
    Din stackare!
    Vad skönt att du fått behålla lite mat iaf.
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2008-10-12 11:58:03 följande:
    Är det nån som skulle vara intresserad av en familjedag typ nästa helg? Grilla lite och så innan kylan kommer?
    jag kommer jättegärna på en höstgrillning.har inte lyckats komma de på senaste träffarna
    Fru T skrev 2008-10-12 18:13:53 följande:
    ja har provat dom mot åksjuka tidigare å mådde ännu sämre då idag har ja än så länge fått behålla det jag äter men är helt snurrig å nästan lite väck å känner mig väll lite som en sengångare... skyller på prostafen

ush jag lider med dig.mitt illamående var ett helvete när jag väntade sista barnet.jag var "medvetslös"pga svårt illamående.fick medecin utskriven men den hjälpte inte ens.kolla med din bm och hon kan skriva ut medecin mot ditt illamående.dock blir man väldigt trött utan den.

förhoppningsvis slipper du illamående och kräkningar framöver.de brukar ge sig efter ca vecka 12

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
Svar på tråden VI från Linköping