• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Skorpan08

Godkväll brudar!
    Hoppas allt är väl med er.
    Här är det bara bra!
    Nu ska jag krypa ner i soffan med en skål popcorn och kolla på dom desperata hemmafruarna.
    Ses i morgon! Ska bli så kul!
    Är det något så kikar jag in senare ikväll eller i morogn bitti. Så det är bara att inboxa mig eller nåt.
    Kram så länge!

• Skorpan08

Just det! Hoppas ni gillar äppelpaj med vaniljsås. Tänkte vi kan göra till efterrätt.

• thelifesaviour

Rebecka och Ewa. Ni får allt vänta på er tur!

• Firstandhappy

NÄÄÄÄÄÄÄ tänker sitta hemma vid din dörr o slå tills jag får en kaka.....

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-10-14 20:57:55 följande:
    NÄÄÄÄÄÄÄ tänker sitta hemma vid din dörr o slå tills jag får en kaka.....
    Okejrååå..

Men nu ska jag se en film om kastsystemet, sen komma på några diskussionsfrågor, ha det mysigt med karln och sen somna sött på kudden! Puss på er mina damer!
  • Firstandhappy

sitta o skrapa med naglarna mot din dörr o viska psykopatiskt Sanna... Saaannaaaaaaaaaa släpp in mig,, Sannaaaa jag vill ha en kakaaaaaaaaa..

• dinana

Har inte orkat läsa igenom allt ikväll.. men när skall vi åka mot Skorpan imorgon? Jag har ingen koll alls på tiderna nu..

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-10-14 21:02:17 följande:
    Har inte orkat läsa igenom allt ikväll.. men när skall vi åka mot Skorpan imorgon? Jag har ingen koll alls på tiderna nu..
    vi skulle vara där vid ca 10.30 har jag för mig.. men folk kunde komma lite som dom kunde..
  • Marayah

Det var ja som messade dej. Glömde visst att skriva vem de var ifrån. Har för mej att ja gjorde de, men så såg ja nu att ja inte gjort de. Kom juh på efter att ja skickat att du inte e så mkt för sms. Ska bli skojj o få komma ut på landet igen.

Skorpan08 skrev 2008-10-14 20:51:40 följande:
    Godkväll brudar!Hoppas allt är väl med er.Här är det bara bra!Nu ska jag krypa ner i soffan med en skål popcorn och kolla på dom desperata hemmafruarna.Ses i morgon! Ska bli så kul!Är det något så kikar jag in senare ikväll eller i morogn bitti. Så det är bara att inboxa mig eller nåt.Kram så länge!
    Marko 031103, Filip 080621
  • Skorpan08
    Marayah skrev 2008-10-14 22:21:01 följande:
    Det var ja som messade dej. Glömde visst att skriva vem de var ifrån. Har för mej att ja gjorde de, men så såg ja nu att ja inte gjort de. Kom juh på efter att ja skickat att du inte e så mkt för sms. Ska bli skojj o få komma ut på landet igen.
    OK. Jag var mest nyfiken.
    Inga fara att få sms, det är värre när jag ska skicka dom.
    Ses om några timmar.
Svar på tråden VI från Linköping