Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

Familjetrollet skrev 2008-09-30 23:50:52 följande:
    samma här.men ett hus på landet skulle inte sitta helt fel.den dagen man vinner en miljon så blir det ett hus på landet.ett gammalt hus ska det oxå allt vara
    mmmm samma här, så man har massor att fixa med o får göra det till sitt eget..
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2008-10-01 12:22:54 följande:
    Nej nej, inte så.Jag menar att det var roligt skrivet."MEN när jag återkommer som en pfenix ur askan så bor jag i Linköping da hood "tadaaam" och då kommer jag trakkasera er så mycket att ni önskar jag hade stannat i den lilla hemska staden mjööööölby.."Missförstå mig rätt! :)
    jag missförstår dig rätt, skulle kanske skrivit *ironi* efter elaka människa, tänker inte alltid på att folk läser det som mn menar det, no hard feelings.
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-01 12:44:07 följande:
    Jag tänkte eventuellt ha fika här hemma på söndag..Vilka vill o kan komma?
    jag skulle kanske kunna slita mig en stund från upp-packandet o komma på fika, du kan ju smsa mig om tid eller så??
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2008-10-01 16:30:04 följande:
    Nackdelen med skriven kommunikation... man kan inte läsa tonfallet... :)Friends! :D
    absolut, sitter på jobbet nu o försöker få i mig lite kommunikation eftersom man är avskuren från världen hemifrån...
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-01 16:01:10 följande:
    Klart att du ska komma på fika Du behöver en paus från flytten Jag smsar sen..
    gör så gumman, snart är det dags för flytten!! Tjohoooo
  • Firstandhappy

snart är man på G igen med datorn, hoppas alla har det bra..

• Firstandhappy

och så var ens internet igång, eller ja det har ju vart det ett tag nu men äntligen fick man upp dass kraftwärk till computor...
    Hoppas alla haft det bra!!

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-10-08 06:43:52 följande:
    Igår, en hemsk dag! Usch!leo och vincents mamma, jag hoppas verkligen leo kryar på sig!dinana, posttanter är inte bra, tycker att delar ut fel saker mest hela tiden.. firstandhappy, woho, känns allt bra med flytten?
    ja det känns jättebra, nu ska bara alla saker in på sin plats så man kan börja bo med men det kan vara lättare sagt med William som inte alls är på humör för att mamma ska vara tråkig och packa upp..
    Hoppas du får en bättre dag idag, själva tog vi sovmorgon till 09,30 och låg sen o mysde hela familjen i sängen till kl 10.
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-08 09:06:52 följande:
    Å vad kul
    ja nu jävlar är man på G... får följa med på det där mammafikat som du pratade om någon dag sen när jag inte har 189736487321640983267 kartonger att pyssla med..
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2008-10-08 10:43:39 följande:
    men posten får väll inte lägga paket utanför dörren.ring posten och säg åt dem.här får vi avi varje gång ett brev/paket är för stort för brevinkastet.posten är inte kloka ibland.
    sant om breven inte är märkta med ppd (post på dörren) men det är väldigt få som är det.
  • Firstandhappy
    Skorpan08 skrev 2008-10-08 10:53:57 följande:
    Tacka vet jag vår lantbrevbärare. Är det något som inte går ner i brevlådan, tutar hon så jag kan springa ut. Är ingen hemma lägger hon det utanför dörren, som då är under tak. Så skönt också om jag har något som ska iväg, bara hänga i en påse vid brevlådan frankerat. Har jag inget porto hemma köper jag det i postbilen.
    ja visst är det skönt, sånt man saknar när man bor i stan..
  • Firstandhappy
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-08 11:30:00 följande:
    God förmiddag!Hoppas allt är bra med er! Själv fick maken komma hem i måndags och nu har han börjat jobba han får bara tänka på att inte lyfta tungt! Nu ligger snuttan och sover. Hon somnade redan strax före 20 igår. Då hade hon varit vaken sen kl.14 sen sov hon till 06.50 imorse. Sen ungefär ett par veckor tillbaka så sover hon bara två pass på dagen Igår var jag till frissan och klippte mig och tonade håret färgade även ögonfransarna och ögonbrynen de sa att jag ser ut som en helt annan Catharina Igår fick jag även ett mail av hon som intervjuade mig. Tydligen så är CORREN intresserad av att intervjua mig Spännande!I eftermiddag ska vi hem till en kompis och deras två döttrar vad ska ni hitta på idag?
    serc fram emot att träffa dig gumman, tiden går för fort..
Svar på tråden VI från Linköping