-
ta ett riktigt test...better safe than sorry.. annars får man gtattulera..dinana skrev 2008-09-30 14:14:02 följande:Tjejer.. fatta.. jag tror att jag precis fick ett plus med billigatester..... *jublar* (eller så är det ett jävla spökstreck) -
äh det går att köpa nya test!! fått ett svagt plus på ett så är väl lika bra att testa på en gång, eller kanske bara jag som är nyfiknare än du..
-
dåligt test... *suck* tycker om dom som man kan testa med vilken tid på dygnet som helst..dinana skrev 2008-09-30 16:49:28 följande:jo, men man skall ju testa med morgonurinet så jag får nog vänta till imorgon i alla fall..men om man nu testar posititvt vart skall jag ringa då? mvc vart? måste även få tid för vul, eftersom jag haft utomkveds innan och det vill jag ju inte ha igen -
de som jag köpte kunde man testa från bim vilken tid på dagen som helst... sen fanns ju alltid CB som man kan testa 3 dagar innan med.. eller ja jag vet inte, har ju bara tagit ett test i mitt liv o det var ju plus så...dinana skrev 2008-09-30 16:57:05 följande:humm.. fast det är väl efter BIM... innan BIM skall man helst testa på morgonen.. fast jag var busig och testade vid 13.. men ändå.. fick ju ett knasigt resultat också... jädra spökstreck.. -
Jaha, då är det snart dags för mig att säga farväl för ett tag, imorgon kommer telefon, tv och bredband att stängas av, helt avskuren ifrån yttervärlden, välkommen big brother linköping..
Vet inte när skiten kopplas på sen igen så jag kommer inte att kunna läsa och delta i era samtal (ingen som gråter för det men iallafall).
MEN när jag återkommer som en pfenix ur askan så bor jag i Linköping da hood "tadaaam" och då kommer jag trakkasera er så mycket att ni önskar jag hade stannat i den lilla hemska staden mjööööölby.. -
du elaka människa...Apipoulai skrev 2008-09-30 21:33:59 följande:Hehehe... :) -
tackar tackar, hoppas väl på att internet kommer igång snart men telia sa att det kunde ta upp till 2 veckor innan det kopplas in, hoppas väl att det går en aning fortare..
-
men alla ni underbara, hoppas ni får en trevlig helg, ta hand om varandra o drick inte upp allt kaffe, jag kommer tillbaka med massa träningsvärk efter alla jävla kartonger o möbler o då kommer jag behöva mycket omtanke *synd om mig juh*
Bye for now!! -
ja just det PS!!!
Ni som har mitt nummer kan ju ägna mig en extra tanke eller sms!!
DS -
tur att jag bor in mig väldigt fort då...Familjetrollet skrev 2008-09-30 22:53:52 följande:du får ha en bra flytt.jag tar gärna en fika när du har bott in dig i lkpg