• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Guardian Angel 07

Pojkmaffia: Mm, bättre att ta det säkra före det osäkra. Ja, det måste vi verkligen göra! När kan du ses?

• Mammatill4a
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-20 11:53:54 följande:
    Pojkmaffia: så du har hittat hit igen, kul tråkigt att höra att lillen gjort illa sig hoppas det inte är något allvarligt! Huir mår du då?Mammatill4a: mm, du får säga åt henne å spara den ligger Alma och sover nu? Familjetrollet: jag kommer gärna runt 10-tiden, har ne tid hos gynekologen på morgonen men till 10 ska jag hinna
    nej hon sover inte än, hon sitter vid matbordet och äter, men hon ser dubbelt så somnar efter att hon ätit klart..och sj ska ja vila mig lite , fått ont i nedre delen av ryggen så disken den får vänta..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Firstandhappy

kan tyvär inte heller på onsdag vid 10, ska på lönesamtal hos chefen kl 9 på morgonen o sen hem o lösa av mannen så han får jobba..

• PojkMaffia
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-20 12:03:37 följande:
    Pojkmaffia: Mm, bättre att ta det säkra före det osäkra. Ja, det måste vi verkligen göra! När kan du ses?
    jag kan massa dagar i veckan snart vi kan höras mer omd et på typ msn o telen
    Jag är den jag är - like it or not
  • Leos och Vincents mamma

Jag kom på att jag inte kan fika på onsdag, min pappa kommer ev. hit då.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Mammatill4a

va dött de var i tråden idag, bara för man lånat data och äntligen kan skriva av sig , så finns de ingen här.. liam är nere hos grannarna och alma sover lite längre middag idag då vi ska ivåg i em... och olivia slutade just skolan så hon kommer nog hem snart..

• Mammatill4a
    Firstandhappy skrev 2008-10-20 13:44:47 följande:
    jodå jag finns här!!
    hihi då är de inte helt dött då.. vänar på att alma ska vakna så man kan tatag i den stora diskaen som väntar , ryggvärken försvann med vila och panodil i förrebyggande syfte, och de är bra för nån bäse idag vill ja inte ha för måste veckohandla ikväll
  • Mammatill4a
    familjetrollet:tyvärr kan ja inte komma imorgon fm , hihi ska till bm kl 10  förhoppnoingvis för sista gången, har en extra tid den 4/11 med, men den trodde inte bm ja skulle behöva men som sagt man vet ju aldrig, och på em kommer petra till oss, men torsdag fm gör ja inget ad ja vet nu..

älskilngen fyller år på fredag så ja måste hitta nåt gulligt till honom med,, älskar att köpa prestener till andra.
  • Firstandhappy

oh det är ju så skoj att shoppa presenter, här sitter man med o väntar på att sonen ska vakna, måste dammsuga hela lägenheten o vill inte riskera att väcka honom då han sovit så fruktansvärt dåligt nu i ett par dagar... Väck inte det monster som sover är det mottot jag följer just nu..

Svar på tråden VI från Linköping