Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

va ska alla roliga hitta på idag då??

• Firstandhappy

var iväg igår på IKANO, aldrig mer på en lönehelg säger jag bara, usch nu tycker jag mindre om människor än vad jag gjorde innan

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-27 13:05:20 följande:
    Här har sambon fått komma hem från jobbet för jag kan inte röra mig, har fått jätteont i ryggen idag, dessutom måste vi till akuten med Vincent, han ramlade ner från sin matstol förut idag o är sig inte alls lik, bara gråter hela tiden
    usch o fy, hoppas det går bra för er, man mår så fruktansvärt dåligt när sådant händer..
    Hoppas du blir bättre med med din rygg
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-27 13:13:21 följande:
    Jag känner mig som världens sämsta mamma Men han är ju så otroligt snabb o klättrar o har sig hela tiden..jag är såå rädd nu
    Har han kräkts eller nåt?? Vet hur det känns *lovar* är världens sämsta mamma här minst 10 ggr om dagen när william klättrar och trillar, men det kommer gå bra oroa dig inte..

Du vet att skulle det köra ihop sig någon dag så är jag bara 5 minuter bort med bilen, bara att ringa!
  • Firstandhappy

*dock outbildad* men tror han blev mest rädd och chockad och känner sig trygg med dig!
    Har du klämt på armar o ben bara för att försäkra att inget är brutet...

• Firstandhappy
    Fika på stan på fredag förmiddag 31/10:

Leos och Vincents mamma (Becka) o Vincent
    Dinana o Molly
    Jenny och Lucas
    cicc med E M & L
    thelifesaviour (sanna)
    Mammatill4a (Malin) och Olivia, Liam och Alma (Om det inte blivit nån bebis innan )
    Marayah och Filip
    Ewa & William
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-10-28 11:40:26 följande:
    19 bidde det ju till och med om nu alla hänger på som är med på listan.
    vart blir man minst utkastad om man kommer med 19 hulliganer som ska ha fika??
  • Firstandhappy

känner ju inte till stan så väl så det lämnar vi till de som kan alla små fik...

• Firstandhappy

alla skulle mer än gärna vara välkomna hem till mig annars på fredag, finns plats och barnen kan härja runt, men det är ju vad majoriteten bestämmer..

Svar på tråden VI från Linköping