• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2008-10-21 23:48:09 följande:
    Saknar er brudar. ;)
    Vi saknar dig oxå! Får ta o träffas när du kommer hem!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-22 07:31:43 följande:
    Fika hos Mammatill4a på fredag fm. mammatill4a(malin,Alma och Liam)Skorpan08 (Therese o Elin)Leos och Vincents mamma (Becka o Vincent)Fler som vill komma är de bara att skriva in sig

jag kommer nog.villken tid är det?

nu ska jag fixa iordning mig och möta upp supergrannen om en stund.

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Maria84

Hm en rörig dag och så mensvärk ovanpå det, inte kul!
    Men tackar för att kroppen återhämtat sig så snabbt ändå för förut har det ju tagit evigheter efter missfallen som den återhämtat sig.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Mammatill4a
    Familjetrollet skrev 2008-10-22 08:20:19 följande:
    halloj på dig.vi kan ses vid dagis kl 9.tar med mig "galningen"stora tösen får vara hemma.hon säger att hon har fått fel mat i skolan.maken märker oxå att hon har fått i sig nått som hon inte får äta.hon blir helt slö och orkar inget dåpassar på och varnar för köket som är under renovering.väggarna är fulla med spackelmen snart ska köket vara klart om maken  o jag bara kan komma överrns om tapeterna.vi är lika envisa båda två
    Ok, de är lugnt, ruttet av skolan, vi tänkte ha bjudit henne på mat igår, men vågade inte pga att vi vart oaäkra vad de gäller potatismjölet som binder falukorven.. måste plugga in lite i skallen tror ja haha
    Familjetrollet skrev 2008-10-22 08:22:35 följande:
    jag kommer nog.villken tid är det?nu ska jag fixa iordning mig och möta upp supergrannen om en stund.
    runt kl 10 är de sagt becca skulle komma då iallfall
    Maria84 skrev 2008-10-22 08:36:34 följande:
    Hm en rörig dag och så mensvärk ovanpå det, inte kul! Men tackar för att kroppen återhämtat sig så snabbt ändå för förut har det ju tagit evigheter efter missfallen som den återhämtat sig.
    gud så skönt endå att kroppen återhämtat sig men tråkigt med MF..hoppas ni får en toppen dag
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Maria84

Mammatill4a - ja det är skönt. Tidigare så har det ju tagit nästan ett halvår mer eller mindre innan mensen kommit tillbaka efter missfallen. Och nu kom den tillbaka en månad efter bara. Men kroppen verkar vara helt annorlunda numera

• Mammatill4a
    Maria84 skrev 2008-10-22 08:42:40 följande:
    Mammatill4a - ja det är skönt. Tidigare så har det ju tagit nästan ett halvår mer eller mindre innan mensen kommit tillbaka efter missfallen. Och nu kom den tillbaka en månad efter bara. Men kroppen verkar vara helt annorlunda numera
    men gud så skönt , för mensen är ju nåt man vill ha tillbaka både efter MF och förlossning för att veta att allt är normalt, sj fick ja ju inte tillbaka den alls efter att ha fött alma, fick ta p-spruta för 2-3 ggr för att lösa det mysteriet nåt som ja inte gör om alls, för mer hormonsgravid med en p-spruta akn nog ingen bli som jag hehe..

nepp nu ska ja ta och klä på oss för dagis sen ska ja ta en promenad med grannen
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-10-21 22:44:25 följande:
    ja det är det.hoppas inte serien ballar ur allt för mycket nu.jag väntar på att LOST ska börja.frågan är ju när de tänker sända nästa säsong.trodde den skulle startat i höstsen retar jag mig så dant på en serie som gick på kanal fem i våras.handlade om en stad med "monster"i en sjö där de som blev bitna levde under vatten.en av de skådisarna är numera med i cityakuten.vet nån vad den serien hette?och hur den slutade?
    Invasion... heter den =) Tror inte det blev några fler säsonger av den...
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • dinana
    dinana skrev 2008-10-22 08:48:26 följande:
    Läste lite om Invasion och de har lagt ner den för det var alldeles för dyr produktionskostnad.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Maria84
    Mammatill4a skrev 2008-10-22 08:47:39 följande:
    men gud så skönt , för mensen är ju nåt man vill ha tillbaka både efter MF och förlossning för att veta att allt är normalt, sj fick ja ju inte tillbaka den alls efter att ha fött alma, fick ta p-spruta för 2-3 ggr för att lösa det mysteriet nåt som ja inte gör om alls, för mer hormonsgravid med en p-spruta akn nog ingen bli som jag hehe..nepp nu ska ja ta och klä på oss för dagis sen ska ja ta en promenad med grannen
    Ja det är ju det. Det där lät inge vidare du. Får hoppas att det kommer igång som det ska efter den här skrutten sen.
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-22 08:40:09 följande:
    gud så skönt endå att kroppen återhämtat sig men tråkigt med MF..hoppas ni får en toppen dag
    potitmjäl är 100 % glutenfritt
    det är mjöl,gryner och vanlig havre hon inte får äta.korv är glutenfritt till 99 %.dock får man se upp med yogurt numera då de har börjat med gluten i vissa produkter
    Mammatill4a skrev 2008-10-22 08:47:39 följande:
    men gud så skönt , för mensen är ju nåt man vill ha tillbaka både efter MF och förlossning för att veta att allt är normalt, sj fick ja ju inte tillbaka den alls efter att ha fött alma, fick ta p-spruta för 2-3 ggr för att lösa det mysteriet nåt som ja inte gör om alls, för mer hormonsgravid med en p-spruta akn nog ingen bli som jag hehe..nepp nu ska ja ta och klä på oss för dagis sen ska ja ta en promenad med grannen
    jag har oxå haft p-spruta och aldrig mer.jag vart en vrak av den.de upplyste inte allt negativa med den.
    dinana skrev 2008-10-22 08:48:26 följande:
    vet du hur den slutade?missade de sista avsnitten
    Maria84 skrev 2008-10-22 08:42:40 följande:
    jag fick tillbaka mensen med stormbesken eller rättare sagt nigariafallsbesked en månad efter skrapningen.

mammatill4a vi ses strax
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
Svar på tråden VI från Linköping