• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana

Åh, det skulle ju vara jättekul å åka till Norrköping... vad skall ni hitta på där?

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • thelifesaviour

Jag borde också åka till Norrköping i helgen!
    Hälsa på min skitunge lite.

• Fru T

värst va ni skriver mycket nu när ja inte orkar läsa...

Nu är ja hemma igen iallafall efter några timmar med dropp igen.. nu har ja även fått tabletter utskrivna mot illamåendet som ska göra mig lite piggare så nu är det dubbelt upp å jädrar om det inte hjälper...

Galla är inte gott!

Åh vad jag längtar
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2008-10-22 14:59:26 följande:
    värst va ni skriver mycket nu när ja inte orkar läsa...Nu är ja hemma igen iallafall efter några timmar med dropp igen.. nu har ja även fått tabletter utskrivna mot illamåendet som ska göra mig lite piggare så nu är det dubbelt upp å jädrar om det inte hjälper...Galla är inte gott!
    hoppas atbletterna hjälper mot ditt illamående.på mig hjälpte de inget alls.
    dinana skrev 2008-10-22 14:46:24 följande:
    Åh, det skulle ju vara jättekul å åka till Norrköping... vad skall ni hitta på där?
    ska kolla efter tyger och annat smått och gott på myrorna.har tänkt samla på mig tyger så jag kan sy barnkläder mm i framtiden.sen ska jag kolla efter vantar,nya är så dyra så det är bättre med beg så spar man på naturen samtidigt.våra barn är experter på att ta sönder sina kläder
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • thelifesaviour
    värst va ni skriver mycket nu när ja inte orkar läsa...Nu är ja hemma igen iallafall efter några timmar med dropp igen.. nu har ja även fått tabletter utskrivna mot illamåendet som ska göra mig lite piggare så nu är det dubbelt upp å jädrar om det inte hjälper...Galla är inte gott!
    Din stackare!
    Nu måste det helt enkelt bli bättre! PUNKT
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-10-22 13:26:26 följande:
    nja de v et ja inte om ja kan hålla med om, men man somnar till den iallfall de är ju alltid nåt..:-P
    Japp! Jag och Lucas somnade väldigt skönt till den skitserien
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi

Vi ska också åka till Norrköping på lördag Ska fixa barnvakt och bara gå och strosa och äta nåt gott tillsammans, ska bli jättemysigt!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma

Nu har jag varit ute på ikea o ikano i 3 timmar! Min mamma tog tåget hit o gjorde mig sällskap en stund där ute. Köpte 5 bodysar, ett par byxor, ett par strumpor o två par strumpbyxor till Vincent.
    Nu leker mamma med barnen på övervåningen.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-10-22 15:06:47 följande:
    ska kolla efter tyger och annat smått och gott på myrorna.har tänkt samla på mig tyger så jag kan sy barnkläder mm i framtiden.sen ska jag kolla efter vantar,nya är så dyra så det är bättre med beg så spar man på naturen samtidigt.våra barn är experter på att ta sönder sina kläder
    ååh, vad roligt det låter... skall du åka själv då eller?
  • dinana
    Åh, vad jobbigt! Hoppas att det släpper snart för dig. Hoppas tabletterna hjälper lite. Skulle också behöva någt mot illamående.. alvedon hjälpte i alla fall inte.
Svar på tråden VI från Linköping