• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet

ja just fikat kan hålla på länge idag då stora tösen får vara hemma pga jobbig mage(inget som smittar)

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • dinana

Tyvärr.. är många serier som jag följer som sedan läggs ner, bland annat "Invasion". "4400" är en annan, vet inte om den kommer komma tillbaka. "Dead like me" var också en kul liemans-serie som gick för något år sedan, den las väl också ner. "Lost" har det väl gått rätt bra för men jag tycker serien börjar spåra ut nu, och med tanke på att de skulle försöka klämma in 7 säsonger gör det hela inte mycket bättre.

Just nu väntar jag på att det skall komma en ny Star Trek-serie. Men jag får väl drömma vidare. De la ju ner den senaste serien för att de hade för lite tittare... =(

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-10-22 08:57:12 följande:
    jag fick tillbaka mensen med stormbesken eller rättare sagt nigariafallsbesked en månad efter skrapningen.mammatill4a vi ses strax
    Ja, eller nja, minns väl inte riktigt... men de var väl på någon båt och blev nedskjutna hela bunten... nej, jag kommer inte ihåg.. men har för mig att det var ett dåligt slut.
  • dinana
    dinana skrev 2008-10-22 09:01:42 följande:
    Ja, eller nja, minns väl inte riktigt... men de var väl på någon båt och blev nedskjutna hela bunten... nej, jag kommer inte ihåg.. men har för mig att det var ett dåligt slut.
    Kan ju leta reda på den åt dig.. tror jag har den liggandes någonstans på något disc.
  • Maria84

dinana - håller med om att Lost börjar spåra ur. Och så har det blivit så segt. För min del så tycker jag att de har gjort för många säsonger utav den. Tror den hade varit mycket bättre om det hade varit färre säsonger.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • dinana
    Maria84 skrev 2008-10-22 09:07:20 följande:
    dinana - håller med om att Lost börjar spåra ur. Och så har det blivit så segt. För min del så tycker jag att de har gjort för många säsonger utav den. Tror den hade varit mycket bättre om det hade varit färre säsonger.
    Ja, håller verkligen med.. Max tre liksom... tycker inte den håller samma klass längre som i början. De första två säsongerna var helt okej... sen så har den spårat ur.
  • thelifesaviour

Ja, lost är helt urspårat. Det la jag av med..
    Annars är jag serienörden nummer ett. :)

• JePaLuLi

Fika hos Mammatill4a på fredag fm.

mammatill4a(malin,Alma och Liam)
    Skorpan08 (Therese o Elin)
    Leos och Vincents mamma (Becka o Vincent)
    JennyoPatrik (Jenny och Lucas)

Diana: Om du ser till att ha bilstolen hemma så kan du ju åka med mig

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2008-10-22 09:26:42 följande:
    Fika hos Mammatill4a på fredag fm. mammatill4a(malin,Alma och Liam)Skorpan08 (Therese o Elin)Leos och Vincents mamma (Becka o Vincent)JennyoPatrik (Jenny och Lucas)Diana: Om du ser till att ha bilstolen hemma så kan du ju åka med mig
    Har tyvärr ingen lös bilstol.. den sitter fastskruvad i bilen. =/
  • dinana

... men Molly kan ju sitta i mitt knä annars.

Svar på tråden VI från Linköping