• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana

Fika hos Mammatill4a på fredag fm.

mammatill4a(malin,Alma och Liam)
    Skorpan08 (Therese o Elin)
    Leos och Vincents mamma (Becka o Vincent)
    JennyoPatrik (Jenny och Lucas)
    Mandarin (Veronica, Alex och Linn)
    dinana (Molly och Diana)

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Familjetrollet
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-22 11:26:41 följande:
    Familjetrollet: Tack för en jättetrevlig fika! Och tack ni andra som var där också Nathalie sover som en stock nu somnade så fort vi kom hem!
    tack för trevligt sällskap.här är ungarna igång och terrar maken som ska på möteSkrattande
    Mammatill4a skrev 2008-10-22 12:37:29 följande:
    tack alla för en trevlig fika och pratstund idag..Nu har man fått i sig lite korvstroganoff och ris sen gårdagen.. få se vad em har att bjuda på nu är de bara vila som gäller tills barnen kommer hem till 14.hehe kommer ju bli rena dagiset här hemma på fredag så kul, men var uppmärksamade på varning för flyttkaos hehe...
    då får du passa på att vila lite.i eftermifddag ska jag åka in själv till stan.första gången på flera år man är på stan utan barn.ska kolla laglappar till vinterbyxorna
    dinana skrev 2008-10-22 11:29:08 följande:
    Låter som en rolig fika. Synd att man inte kunde hänga på. Hade jag nog hunnit egentligen men svärmor sa ju att hon skulle dyka upp runt 11.. och det har hon ju så klart inte gjort... Hon skulle följa med till dagis och hälsa på sa hon... får väl se när hon dyker upp då. Skall gå om 20 minuter.
    det blir ju fler träffar.vi måste ju ha en flytträff för mammatill4a oxå
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Mammatill4a

Familjetrollet.. heh he ja jag ska allt vila, ska göra nåt ja inte gjort på länge.. lägga mig på soffan och se VBÅ asg den serien är död, men finns inget annat att stirra på denna tid på dygnet..

skönt att komma iväg sj.. hoppas allt går bra för dig på stan och att du hittar de du söker.. har lite tyg här du kan få till vad som.. vart lite över sen vindskyddet blev färdigt..

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-22 09:02:42 följande:
    Kan ju leta reda på den åt dig.. tror jag har den liggandes någonstans på något disc.
    vore jättesnällt om du kunde hitta slutet
    thelifesaviour skrev 2008-10-22 09:23:52 följande:
    Ja, lost är helt urspårat. Det la jag av med.. Annars är jag serienörden nummer ett. :)
    jag har precis börjat kolla på LOST och så blev det inget i höst.jag som hade väntat hela sommaren på att få se LOST*suck*
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-22 12:55:43 följande:
    Familjetrollet.. heh he ja jag ska allt vila, ska göra nåt ja inte gjort på länge.. lägga mig på soffan och se VBÅ asg den serien är död, men finns inget annat att stirra på denna tid på dygnet..skönt att komma iväg sj.. hoppas allt går bra för dig på stan och att du hittar de du söker.. har lite tyg här du kan få till vad som.. vart lite över sen vindskyddet blev färdigt..
    Jag ska oxå se vbå nu.serien börjar bli bra nu
  • thelifesaviour

Riktigt bra tips angående serier:
    - Pushing Daisies
    - Huff (har iofs slutat gå, men de två säsongerna som finns är underbara)
    - How I Met Your Mother (en av mina favoriter)

• Mammatill4a
    Familjetrollet skrev 2008-10-22 12:56:38 följande:
    Jag ska oxå se vbå nu.serien börjar bli bra nu
    nja de v et ja inte om ja kan hålla med om, men man somnar till den iallfall de är ju alltid nåt..:-P
  • dinana

Svärmor är på besök och jag håller på å bli tokig.. hon vet ju inte om att jag är gravid... men nu är jag så jävla irriterad på henne för hon tjatar om att jag lagar för dålig mat... jag håller på å spyr bara jag känner doften av mat.. så jag är inte på topp direkt... illamående och "mensvärk"....

Hoppas hon sticker snart.. 

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-22 13:26:26 följande:
    nja de v et ja inte om ja kan hålla med om, men man somnar till den iallfall de är ju alltid nåt..:-P
    haha den var bra.
  • Mammatill4a
    dinana skrev 2008-10-22 13:48:39 följande:
    Svärmor är på besök och jag håller på å bli tokig.. hon vet ju inte om att jag är gravid... men nu är jag så jävla irriterad på henne för hon tjatar om att jag lagar för dålig mat... jag håller på å spyr bara jag känner doften av mat.. så jag är inte på topp direkt... illamående och "mensvärk".... Hoppas hon sticker snart.. 
    fy vad tråkigt för dig, vet hur de är med känslighet under grav.. inte kul alls .. jobbigt att hon inte vet för då kunde du skällt ut henne...
    Familjetrollet skrev 2008-10-22 13:49:06 följande:
    haha den var bra.
    ja visst var den.. nu ska ja ut och hämta barnen på dagis.. se om man kan vara ute i friska luften ett tag orkar ju inte stå för länge så måste ju sätta mig ner mellan varven och denna korvstroganoff gav mig halsbränna ja dööörrrr.

C: tack för de fina sakerna, de kommer komma till mkt stor användning.. hoppas ni har de bra i em och skoj att ni med kommer på fredag..
Svar på tråden VI från Linköping