• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mammatill4a

här har man just komit in, varit ute sen 14 då barnen hämtades från dagis och gud så skönt de var ute. om inte halsbrännan gjort sig för mkt påmind och barnen inte hade varit så meliz sugna hade ja kunnat vara ute ett tag till men men.. en dag imorgon oxå..

Nu blir de till att ta disken och hänga tvätt och små plocka lite.

Är de nån här inne som skrivit ett förlossningbrev nån gång, så BM på förlossningen vet på ett ungefär hur man vill ha de..fick ett brav hem från min BM men ett papper ja kunde fylla i men vet inte rikitgt hur man ska skriva.. men får la sätta mig med de ikväll när barnen somnat el nåt..

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-10-22 15:42:17 följande:
    här har man just komit in, varit ute sen 14 då barnen hämtades från dagis och gud så skönt de var ute. om inte halsbrännan gjort sig för mkt påmind och barnen inte hade varit så meliz sugna hade ja kunnat vara ute ett tag till men men.. en dag imorgon oxå..Nu blir de till att ta disken och hänga tvätt och små plocka lite.Är de nån här inne som skrivit ett förlossningbrev nån gång, så BM på förlossningen vet på ett ungefär hur man vill ha de..fick ett brav hem från min BM men ett papper ja kunde fylla i men vet inte rikitgt hur man ska skriva.. men får la sätta mig med de ikväll när barnen somnat el nåt..
    Jag skrev ett förlossningebrev, visserligen lämnade jag aldrig fram det, men ändå
    Kan inboxa det till dig så kanske du får några idéer iaf. Om du vill förstås...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • thelifesaviour

Jahopp. Nu kommer mensen. :(

• dinana
    thelifesaviour skrev 2008-10-22 16:28:39 följande:
    Neeej, vad tråkigt.... *krama om* Fan vad trist alltså...
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2008-10-22 16:33:21 följande:
    Neeej, vad tråkigt.... *krama om* Fan vad trist alltså...
    Jättetrist.
    Men att lyckas på andra försöket kunde man väl inte riktigt vänta sig..
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2008-10-22 16:34:50 följande:
    Jättetrist. Men att lyckas på andra försöket kunde man väl inte riktigt vänta sig..
    Nej, men man skall ju aldrig ge upp. Fast en del säger ju att det brukar ta sig när man gett upp... att man försöker för mycket att bli gravid och därför inte blir det.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • thelifesaviour

Dålig dag idag:
    någon kom över oss i köpoäng på lägenheten och mensen kom.
    Nu är jag bitter.

• PojkMaffia

halloj på er.
    här går tiden som sirap
    gnälliga barn som inte vill något.
    prickiga som bara den
    äldsta sonen blir dock glad så fort han ser en ny prick knasbollen
    minsta sonen tycker det är jobbigare.

hoppas det är bra med er alla.
    själv är jag sjukt trött idag, har vart upp esen 4.40

Jag är den jag är - like it or not
  • Leos och Vincents mamma
    thelifesaviour skrev 2008-10-22 16:28:39 följande:
    Nä, fy vad trist
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Skorpan08

Gokväll!
    Här har vi haft en riktig slappardag. Vi gick i pyamas ända till 12, både Elin och jag. Elin kommer nu upp på alaa fyra, bild finns i galleriet. Sen var vi ute och gick i höstsolen innan jag for iväg till min läkare.
    När jag kom hem igen var maken trött, Elin hade skrikit och gnällt hela tiden jag var borta. Det visade sig att hennes första tand sprack igenom medans jag var borta.
    Nu är det snart läggdags för pluttan, hoppas hon kan sova inatt.

Svar på tråden VI från Linköping