• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    Mammatill4a skrev 2008-10-22 13:56:42 följande:
    ja visst var den.. nu ska ja ut och hämta barnen på dagis.. se om man kan vara ute i friska luften ett tag orkar ju inte stå för länge så måste ju sätta mig ner mellan varven och denna korvstroganoff gav mig halsbränna ja dööörrrr.C: tack för de fina sakerna, de kommer komma till mkt stor användning.. hoppas ni har de bra i em och skoj att ni med kommer på fredag..
    jag får ju inte avslöja något ännu för dem enligt R... så suck.. men sååå nära var det att jag skulle säga något... men men... hon får väl fråga om hon tycker att jag verkar konstig. funderade på å byta till bebiströjan ett par gånger... men sket i det till slut.. då hade jag ju inte sagt något i alla fall...
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-22 13:48:39 följande:
    Svärmor är på besök och jag håller på å bli tokig.. hon vet ju inte om att jag är gravid... men nu är jag så jävla irriterad på henne för hon tjatar om att jag lagar för dålig mat... jag håller på å spyr bara jag känner doften av mat.. så jag är inte på topp direkt... illamående och "mensvärk".... Hoppas hon sticker snart.. 
    säg att du måste iväg så hon går hem.hoppalöst när folk bara gnäller på allt.be henne gå hem om inget duger åt henne!
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-10-22 14:19:48 följande:
    säg att du måste iväg så hon går hem.hoppalöst när folk bara gnäller på allt.be henne gå hem om inget duger åt henne!
    Jo men, hon bor ju inte i stan så jag kan ju inte bara skicka iväg henne...
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-22 14:21:49 följande:
    Jo men, hon bor ju inte i stan så jag kan ju inte bara skicka iväg henne...
    trist .hoppas hon åker hem så du slipper henne.vet hur det är har en pappa som alltid vet allt och som gnäller på allt.hopplöst med sådant folk
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-10-22 14:28:23 följande:
    trist .hoppas hon åker hem så du slipper henne.vet hur det är har en pappa som alltid vet allt och som gnäller på allt.hopplöst med sådant folk
    mm... tur att hon inte tjuvläser på min dator i alla fall..
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-22 14:29:03 följande:
    mm... tur att hon inte tjuvläser på min dator i alla fall..
    ja det är tur det.här väntar man att klockan ska bli 16 så man kan åka in till stan en snabbsvängGlad
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-10-22 14:37:32 följande:
    ja det är tur det.här väntar man att klockan ska bli 16 så man kan åka in till stan en snabbsväng
    Okej... skulle behöva köpa mjölk.... eller kan kanske be R köper det när åker hem förstås.. skall se om jag kan få tag på honom.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-22 14:40:10 följande:
    Okej... skulle behöva köpa mjölk.... eller kan kanske be R köper det när åker hem förstås.. skall se om jag kan få tag på honom.
    be svärmor gå och handla mjölk.

hoppas det slutar blås när man ska iväg.får så ont i öronen av all blåst.
  • Familjetrollet

vad lugnt det är här idag.vad ska ni hitta på i helgen?
    här blir det ev en tripp till norrköping om man orkar det.

• dinana
    Familjetrollet skrev 2008-10-22 14:44:10 följande:
    be svärmor gå och handla mjölk.hoppas det slutar blås när man ska iväg.får så ont i öronen av all blåst.
    Haha, henne har jag äntligen blivit av med nu.. hon sa att hon ville gå till IKANO, så javisst! Stormförtjust... får hoppas att hon inte dyker upp igen..
Svar på tråden VI från Linköping