Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

Guardian Angel 07 skrev 2008-11-03 16:33:42 följande:
    dinana: jag gick till selbing " www.crocus.nu/ " Jag var i vecka 20 när vi kollade upp det och rätt hade han också!
    wow det är ju makalöst tufft att man kan se så mycket när barnet ligger i magen, jag kan lätt tänka mig att betala det bara för att få sen den lilla så tidigt och sen få med sig det hem på cd..
    Hoppas allt är bra med dig!
  • Firstandhappy
    Mandarin skrev 2008-11-03 17:17:48 följande:
    Själv fick jag det gratis utan att be om det.... inte så kul. Och sedan när det visade sig vara fel ha ha ha ja vad sejer man.
    hahahaha ja där ser man, tur att du inte målade ett helt babyrum i helt fel färg (eller hoppas att du inte gjorde det iallafall)
  • Firstandhappy
    Mandarin skrev 2008-11-03 17:25:56 följande:
    Nä, nått babyrum har vi ej plats med. 3 barn och 3 sovrum var av ett är vårt. Men hon ska få eget nu när vi flyttar.
    ja o nu vte du ju vad det är för något så då är det okej att måla!!
  • Firstandhappy
    Guardian Angel 07 skrev 2008-11-03 17:39:46 följande:
    Firstandhappy: mm, det var väldigt häftigt faktiskt värt pengarna, tycker vi iaf. Med oss är det kanonfint Nathalie utvecklas som bara den, vi ska till bvc imorgon för mätning och vägning Hur är det med er?
    Det är jättebra, william håller på att försöka lära sig gå vilket resulterar i många blåmärken och bulor...
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-03 18:48:00 följande:
    Nä, du är inte knäpp Du är jättehärlig o trevlig
    skönt att du tycker det!!!
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-03 18:51:39 följande:
    Ja, tar ju en halv evighet att komma hem..
    fast med 2'ans buss tog det ju bara 15 min in till stan, helt överenskomligt..
    thelifesaviour skrev 2008-11-03 20:18:06 följande:
    Vi kommer få allt omtapetserat i lägenheten, kommer bli så härligt. :) Så vi måste ut till deras butik och välja tapeter någon dag. :D Jag älskar sånt!
    Ohhhh gud va mys, ska med dit nån dag o kolla lite, oh kan inte din karl följa med så finns alltid jag!! *leeeeeeeeeer*
  • Firstandhappy

nähä dags att återgå till jobbet då!! *suck* någon som vill byta??

• Firstandhappy

goder morgen på eder alla. hoppas allt är bra, här fajtas man med en förskylning eller liknande som aldrig blir ordentlig, bara trött hela tiden o halvsnorig..
    Ikväll blir det en snabb resa till Tornby o köpa ny stol till Wille..

• Firstandhappy

Funderar på att köpa Actra Graco cosmic xtp, men vet i fan om den är så bra som jag skulle vilja egentligen, känns ganska liten för att kunna ha upp till 5 år..

• Firstandhappy

nej jag har fått den känslan med, finns ju även nya cosmic comfort, men det är ju typ samma stol fast andra färger... lite dyrare med, xtp finns ju nu på rea för 1800..

• Firstandhappy

hahahaha vet hur det är, här är det dock jag som har kollen efersom det bara är jag som kör bilen, kollar på ett test och börjar nog mer luta åt Maxi Cosi Mobi

• Firstandhappy

ja det är ett jädra virrvarr med namn på diverse olika saker som man har till de små..

Svar på tråden VI från Linköping