Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

dinana skrev 2008-10-30 18:50:21 följande:
    Hihi, låter underbart!
    ja det är skiiiiitskoj...
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-11-01 17:28:54 följande:
    Nu har vi varit på rundvandring och information på Stolplyckan, helt underbart!Varför finns det inte fler kollektivhus i Sverige? Eller i Linköpings för den delen!
    nä det är ju skitbra, massa gemensamma utrymmen o bra att ha saker där, henne jag jobbar med bodde där nere när jag började hos henne, synd att hon flyttade för det va skitbra där..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-11-03 08:34:09 följande:
    Idag ska vi skriva på kontrakt på nya lägenheten.60 dagar kvar till flytt!
    Tjohooo attsingens va skoj. ohhh jag blir alldeles ivrig av mig i byxan för din skull juh...
    Kom nyss hem från en promenad i kylan, va ändå tvungen att gå o köpa mjölk o annat så då kunde man lika gärna passa på att följa mannen till jobbet o sen ta en extrasväng efetr det med, så nu har jag vart alldeles nyttig..
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2008-11-03 12:42:43 följande:
    Tänk va tiden går fort. Ikväll kl 17,25 är det 5 år sen Marko behagades att komma ut till den stora världen.
    ja osch ja!! Vet inte vart tiden tar vägen! Tycker jag nyss låg på BB o pressade fram min klump, men det va ju över 9 månader sedan!!
    5 år är ju nästan en hel evighet..
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-03 13:30:23 följande:
    Jag fick sovmorgon idag, såå skönt! Barnen vaknade vid 7, men tog sambon med dem upp som vanligt o så gav han Vincent välling, sen kom barnen o la sig bredvid mig när sambon gick till jobbet o då somnade vi om alla tre o sov till 10, såå skönt!
    så har vi det vaaaaarje morgon..*ler*
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-03 13:48:10 följande:
    Vad skönt!! *avis* Jag får oftast bara sova som högst till 8 annars, iaf på vardagarna, på helgerna brukar jag få sovmorgon av min kära sambo.
    ja det va ju nackdelen här, här han vi ingen skillnad på vardag eller helg eftersom jag jobbar alla helger iallafall så det är bara att krypa ur sängen även på söndagen o se glad ut, ta med sig mr till vår säng o somna om, om han nu vill det vill säga..
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-11-03 13:45:02 följande:
    Någon som kollat upp kön på bebis här i Linköping? Läste om att man kan göra ett blodprov redan i vecka 10-11 och få veta vad man väntar..
    förstår inte hysterin med att man måste veta vad man väntar..
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-03 13:54:42 följande:
    Hur gick det föresten att jobba dubbelpass fredag lördag sen då? Stackare, tänkte faktiskt på dig.
    haha jo tack det gick bra, va lagom trött sen på lördagskvällen men det funkade.. tack för trevligt sällskap förresten i fredags.
  • Firstandhappy

usch o fy, dagens agenda består av tvätt, disk o städ tills man ska börja jobba... bläää

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-03 15:57:08 följande:
    Tack själv Det var kul att få shopping sällskap
    ja det var det verkligen, bara hoppas du inte jag va helt knäpp nu när man börjat prata som en galning!!
Svar på tråden VI från Linköping