Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

http://www.familjeliv.se/hem/firstandhappy/gallery/phpqajlie.jpg
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-10-29 18:48:09 följande:
    Haha, han är så fin! :)
    nääää, på nedersta bilden ser han ut som ett redigt lantjon... ser ju skadad ut juh..
  • Firstandhappy

här får man se om man kan komma med, william är fortfarande inte bra, är bara så grinig och lite röd o varm. Va händer idag med allt folk då?? Kallt har det blivigt med, burr burr

• Firstandhappy
    dinana skrev 2008-10-30 09:22:14 följande:
    Vi är lite förkylda här med, men tillräckligt pigga för att komma ut och röra på oss =) Molly är på dagis idag till 12. Skall eventuellt en sväng till IKEA sen, men det beror lite på. En kille som jag snackat med på MSN sen ett par år tillbaka skulle dit och det vore ju kul å blinddate honom =P
    ja det är mest febern jag oroar mig för, går ut kortare svängar med honom men vill inte hålla på att fara runt med honom om febern inte ger med sig.
  • Firstandhappy

verkar vara en del som hoppar fikat imorgon... Här ska man försöka få lite ork till att städa lite innan helgen så man slipper det då.. Har iallafall fått min tvättmaskin nu så man slipper springa med tvätten till stugan *guld värt*..

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-10-30 15:02:35 följande:
    Förresten förresten förresten! Vi fick lägenheten vi ville ha! :D
    jippiiiii, fan va skoj för dig...

Fika på stan på fredag förmiddag 31/10:

Leos och Vincents mamma (Becka) o Vincent ??
    Dinana o Molly
    Jenny och Lucas
    cicc med E M & L ??
    Marayah och Filip
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-10-30 15:02:35 följande:
    Förresten förresten förresten! Vi fick lägenheten vi ville ha! :D
    Kommer jag komma hem till dig massa, 2 minuters gångavstånd från mitt jobb... kommer vi säkert träffas på Konsum...
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-10-30 15:39:25 följande:
    Ja, såklart! Du får komma hem till mig och dricka kaffe ibland, lova!
    jaaa det blir mys... o äta chokladkaka
  • Firstandhappy

Oooohhhh jag ser det snöa jag ser det snöa det var väl roligt hurra, nu är det vinter nu är det vinter som vi har önskat hurra,  kom igen nu alla nu tar vi en allsång...

Rudolf med röda mulen, tadam ta da da ma ma dam dam (okej jag erkänner att jag inte kan texten) *sorry*

• Firstandhappy
    dinana skrev 2008-10-30 18:29:22 följande:
    Det roliga är ju att sambon är iväg på halkkörning med jobbet.. passar ju fint med lite snö.
    ohh va kul... fast jag älskar att köra på små sjöar när isen blivit tillräckligt tjock, kan man gasa o leka till förbannelse, göra små piruetter med bilen o bara bete sig som ett litet lyckligt barn..
Svar på tråden VI från Linköping