-
Mollipect funkade inte alls här.... vet inte riktigt vad det skulle vara bra för... men hostan blev inte bättre när Molly fick det så vi körde på att låta det försvinna av sig självt..Maria84 skrev 2008-11-04 17:53:22 följande:Lucas fick mollipect mot hostan och så har han krupp precis som vi trodde. Så vi får väl se om hostan blir nåt bättre utav medicinen. Håller på att laga middag här nu, vrålhungriga allihopa. -
Oj, man kanske skall börja tänka på att laga mat.. men nej.. har ingen lust att göra det... gubben får nöja sig med ett mål mat om dagen.. och det fick han ju i morse...
Hur går det med bebis i magen?
Mammatill4a skrev 2008-11-05 16:28:50 följande:Familjetrollet. Jo här har de slutat vara aktivt. Men men bara att gilla läget. Liam och magnus är iväg och köper hans radiostyrda bil nu eftersom han var så duktig igår när han tog sprutan, sj sitter ja på min rumpa i köket och lagar mat. Ris och casslergryta. Imorgon är de ju öppet hus på dagis då blir det att fika där, sen ska vi ju ha mini kalas för olivia på em, eftersom hon åker till sin pappa på fredag. Hoppas hon blir nöjd över tårtan bara -
Jag skall in till stan imorgon rutn 14-tiden.. om det är någon som är fikasugen då.
-
okej, men då vet jag det. då får jag väl ta å fika själv med molly och jenny då =) *hihi*Familjetrollet skrev 2008-11-06 10:15:49 följande:äntligen tittar solen fram kan tyvärr inte vid den tiden.har fullt upp til kl 16.ska ev in till stan då nån som har hört av Fru T ?hoppas hon mår bättre nu
nej, fru t har jag inte sett till på länge... vet inte vart hon håller hus. hon är inte inne på msn heller.. så ja, bra fråga... -
Jag sitter här dagligen, men det är ju mest privata meddelande som hamnar här verkar det som och det vill man ju inte sitta och svara på. Händer inte så mycket i mitt liv nu för övrigt. Molly går på dagis till tolv. Så man sitter här och letar jobb. Men jag måste nog ta tag i den där biten på allvar snart för de börjat klaga på mig på AF.
-
Ja jag får hoppas att någon hör av sig snart. Sökte ett jobb igår och ett idag.. annars är jag väldigt layed back. Vet inte vad jag skall söka liksom. Men jag skulle skriva ett brev till min handläggare på AF med sådant som jag kan tänka mig att jobba med (och det är en liten kort lista känns det som just nu). Men jag söker sådant som jag kanske skulle kunna fixa om jag fick lite utbildning så kanske man kan få in en fot i alla fall.thelifesaviour skrev 2008-11-06 11:30:01 följande:Det kommer att gå kalasbra med jobbsökande! Ja, det är väl just det, att det är så mycket privata meddelanden, då har man ju ingenting att skriva själv. :) -
Samma fråga ja ställer mig själv varje dag.. och jag kan inte riltigt bestämma mig för något.. vad älskar det jag jobbade med tidigare.. och skulle börja jobba igår om jah gick ettt liknande jobb... men det är väl int det lättaste att få in en fot sådär rätt upp och ned...thelifesaviour skrev 2008-11-06 11:51:52 följande:Låter bra det. Vad vill du jobba med? -
hjärta till hjärta? får man betalt där då? sen har de ju bara öppet tre dagar i veckan.. alltid något i alla fall... kan ju ringa och kolla.Familjetrollet skrev 2008-11-06 13:51:36 följande:det gick bra.men det blir extrakontroller då vi misstänker nån form av matallergi och hennes hörsel ska kollas upp oxå.hon tyckte sprutan kändes som en kniv.men hon var duktig trots det långa besöket städa är kul i typ 5 minutermusic är bra men tyvärr tog de bort den bästa musikkanlaen på boxern.mtv är ju bara uttjatat numera.hoppas lillan blir kry snart. -
har ni några fler tips så är det bara att skrriva till mig.. är öppen för det mesta när gäller jobb-biten. ja inte vad som helst kanske, men ja..
-
ah, jag jag får kika in därFamiljetrollet skrev 2008-11-06 15:18:42 följande:de har öppet måndag till fredag,butiken har öppet tre dagar i veckan.vissa får lön andra inte.jag jobbade där mellan 4-5 månader helt gratis då jag inte har nån a-kassa eller socbidrag.jag förstörde kroppen mera pga allt bärande och sittande på huk. de vill ha folk både till kassan,i butik och som plockar upp varor osv.du kan kolla deras hemsida flör mer info hearttoheart.sejag är nog självlärd. jag jobbade ihop med en tjej i kalmar innan som hade en liten internetbutik ihop med sin kille. så jag var i stort sett med från grunden. det var verkligen super roligt... och jag längtar tillbaka varje gång jag går in på sidan. men men.. jag borde få betalt för att hänga på deras sida.. *haha* i och för sig så får jag ju skicka nallar hej vilt utan att det kostar mig något =) *haha*thelifesaviour skrev 2008-11-06 14:55:04 följande:Jag har tyvärr noll koll på jobbiten, student som jag är.. Vad har du jobbat med förr? Tror inte riktigt jag förstått. Men du är duktig layoutare/grafiker eller så va? Det är något jag fått för mig iaf. :) Självlärd? Utbildad?