-
Ja men det kanske vi gör då =) Får se om det är fullt på bussen eller om man åker själv ner =) 0Marayah skrev 2008-10-31 01:06:33 följande:Jag kommer nog åka ungefär samtidigt jag med..INte skall du skippa fikat.. du har ju oss.. vi väntar på digJePaLuLi skrev 2008-10-31 08:25:34 följande:Jag skippar fikat idag, jag har absolut ingen aning om vart Claras ligger. Men det blir väl andra tillfällen som jag kan följa med -
Kan ju någ på mobilen annars 0739170260
-
Jag går vid fem i halv.. Molly villle inte åka vagn så vi kör utan idag
-
Hade gärna tagit en fika då, men har ju lillan på dagis så det går inte då. Skall till stan på måndagen däremot frågan är dock när... men jag fick ett brev från min handläggare på AF att jag skulle höra av min den 3e november så jag får väl dra mig ner dit då och skämmas... inga jobb hittills. Vet tusan vad jag skall söka efter... hoppet har börjat lämna mig...
-
Har nog ett par stycken.. något speciellt du letar efter?Mandarin skrev 2008-10-31 14:49:50 följande:Ingen som har en gammal åkpåse som ligger och dräller hemma, som ni vill bli av med? -
Humm, okej, har två rosa åkpåsar så det passar kanske inte.. sen har jag en brun med päls inuti. Kanske inte riktigt passar. Den sistnämnda är utan hål för sele tror jag så den kanske inte passar då i racen.
-
Såg bara en artikel med en vara som inte fanns... har du någon annan länk tro?Mandarin skrev 2008-10-31 17:15:37 följande:www.lekmer.se/leksaker/K%F6k_och_k%F6ksredska... Titta vad fin, en sådan har alex humm jag önskat till julklapp. Min pappa terorisertar mig med vad jag och barnen önskar sig. I år har jag gardera mig. Har gjort en lista och skickade denna med SMS till min far vad tror ni han svarade ha ha ha... "mer" -
Åkpåsen ser ungefär ut som den här fast den är brun/beige i tyget...

-
Jag som hade köpt på mig massor med godi,s har inte sett till en jävla unge på hela kvällen och då vart ändå glassbilen här utanför för ett par timmar sedan.. men ingen unge då heller.Familjetrollet skrev 2008-10-31 19:48:22 följande:skulle gärna ta en fika men jag har hämtningar av barn kl 11 och 13.då blir det en novemberbebbe.det är väll första gången du går över tiden?men om du har fikat hos er så kommer jag gärna över.fy vad dålig simhallen har blivit.svinkallt både i luften och i alla bassängerna*arg*både töserna skakade och var lila om munnarna pga det kalla vattnet.inte ens bubbelpolen hade varmt vatten.förr var det både varmt i luften och vattnet i simhallen.tom stora sonen gav upp efter 1 1/2 timme.vad ska ni hitta på i helgen?imorrn ska vi ta det lugnt.åka förbi barnens farmors grav och så ska jag prova nya symaskinen.på söndag blir det loppisen på kupolenhar ni haft några tiggande barn ikväll?här har de inte vart ännu.men så kom vi hem för ca 30 minuter sen oxå.hoppas man slipper dem iår.är ännu väldigt sur för alla äggen som vi fick på rutorna förra året.skulle våra barn göra sådant så skulle de få gå tillbaka och be om ursäkt och tvätta fönstren! -
USch då... går ju magsjuka på dagis...Marayah skrev 2008-11-01 09:55:07 följande:Här vaknar vi av en Marko som säger att han har ont i magen och vill kräkas. Så de blir no kanske inte nått kalas idag.. Än har de inte kommit nått, men han e väldigt trött och ligger o kikar på tv i sitt rum nu..