• dinana

VI från Linköping

Linus är jättefint, men går tyvärr bort här för jag har en kusin som heter och ett kusinbarn, och min sambo har även han ett kusinbarn som heter så... så nja, man vill ju vara lite originell...  *hihi* Men Lee är lite tufft annars =)

♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 23 dagar till UL
  • dinana

Vart skulle ni fika någonstans och när? Tror inte jag orkar ge mig ut i spöregnet tyvärr annars hade jag nog också tagit mig ner.... men det är ju inte försent för vädret att ändra sig...

• dinana

Märkligt egentligen, vanligt att flickor får killnamn.. men inte tvärtom... eller hur?

• dinana
    Mammatill4a skrev 2008-11-12 09:37:14 följande:
    Hoppar in i och talar om att här föddes de en stor pojke imorse kl 6.10. Började få värkar inatt kl 2 väckte magnus vid 5 för att ringa farmor och farfar, väckte barnen 5.20 ont som fan hade jag då. Lämnade barnen runt 5.40 kom upp till förlossningen 5.50 och 6.10 är han ute vikt 4650 och 55 lång, han inte få nån smärtlindring alls, ont gjorde de och 4a yttre styg blev det. Har inte fått nåt namn än. Återkommer om de, just nu ligger han och sover gott och vi kommer åka hem efter 12 när barnläkaren varit här. Nu ja jag vila lite. Ha en bra dag allesammans
    Oj grattis! Fy fasen vad fort det gick på slutet! Men den som väntar på något gott...

Grattis grattis!!
    ♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen ♥ 22 dagar till UL
  • dinana

Oj 4650g och 55 cm, det missade jag allt... wow... 3 kilo tyngre än Molly (1710 g) och 12 cm längre (43 cm)

• dinana

Jaja, det skiljer ju en del också även i födelsetid. 13 dagar över tiden.. =) Själv så föddes man ju nästan 6 veckor för tidigt...

• dinana
    Mammatill4a skrev 2008-11-12 10:28:51 följande:
    Tack alla. Han är så söt , ja ni vikten kände man allt av må jag säga. Sa till om smärtlindring men de hans ju inte . Gjorde ju i stort sätt allt hemma. Och värsta värkarna kom i bilen till farmor och farfar. Tur man inte har ty känsliga barn på morgon kvisten. De vart pigga på en gång och skrämde livet av farfar. He he
    Haha, imponerad!
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2008-11-12 11:44:27 följande:
    Jag fick äran att lägga in en bild på Malins underverk här
    sicken sötnos... vill också ha bebis.... NU!!
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-11-12 11:49:18 följande:
    jag vill oxå ha en bebis.men det blir inga fler.
    Hehe, jag får väl försöka hålla mig i 30 veckor till... suck.... har ju klarat av 1/4 nu i alla fall... och skulle liten titta ut 5 veckor förtidigt... så är det ju mer 1/3 liksom.... ja, nästan i alla fall..
  • dinana

Nej måste iväg och hämta Molly på dagis nu.. hon skall ju hämtas vid 12.. om 3 minuter... *orka*

Svar på tråden VI från Linköping