-
Aha, då får jag gå dit och kolla då... snygga till mig lite... tror ni det blir snyggt med ljusa slingor tro i håret?Mandarin skrev 2008-11-06 17:19:40 följande:De sökte på Guldfynd i IKANO, vissligen bara exsta personal över julen men man får ju en fot in i dörren. -
Godmorgon!
Nu har man varit uppe en liten stund. Molly är ju ledig från dagis idag som hon alltid är på fredagar. Blev lite sovmorgon men inte så mycket som jag hoppats på. En kvart mer än vanligt liksom.. men men... ungar!
Blev så trött på dessa skitiga golv så nu har jag faktiskt moppat golven i köket hallen och Mollys sovrum, ja det är ju de rummen som ser ut som lergolv. Jag fick nog när Molly hällde ut sitt tredje glas mjölk i morse för den här veckan... så nä nu tusan så åkte mopp å hinken fram. Önskar att jag hade en sådan där H2O Vacuumcleaner som de har på tvins... Haha... om den nu funkar så bra som i reklamen.
-
Haha, nej, visst är det så... jag har handlat på tvins en gång och det gör jag ju aldrig om igen... eller man skall väl aldrig säga aldrig.Familjetrollet skrev 2008-11-07 10:08:20 följande:den vill jag oxå köpa.men oftast är ju inte produkterna så bra som de vill påstå att de är.jag har funderat på att köpa den när man får råd.
Köpte en VibraTone eller vad det hette... fan vilket skräp! Lyckades sälja den vidare på Tradera och fick typ lika mycket för den som jag själv gav tack och lov. Ingen produkt jag rekommenderar. Min syster köpte det där strykjärnet som man drar i luften... man kan stryka direkt på gardinen när den hänger osv... ja, det var väl samma skräp det om jag förstod henne rätt. De är duktiga på att lura folk i alla fall med sina reklamer... -
Vi har en Cosmic Comfort till Molly. Funkar superbra tycker jag =) Comfort modellen är ju så mycket mjukare jämfört med den andra modellen så den vart självkar här.
-
finns den inte i stan då? finns ju flera butiker inne i stan som säljer bilbarnstolar.Firstandhappy skrev 2008-11-07 12:22:24 följande:maxi cosi mobi fanns närmast i norrköping o dit orkar jag inte åka nu, sen hade dom den inte hemma heller utan man fick beställa så det blir nog en xtp iallafall..
vi valde nog comfort för att den passade in i bilen och för att den var mjuk och inte för obekväm att sitta i. sen att man kan ställa den i olika lägen är ju bra också... från sittandes till liggandes. -
när vi köpte stolem sa de upp till fyra år.. men det kanske har ändrats... men det är ju så olika barn emellan. molly är liten för sin ålder så det blir nog problem för oss att använda den så länge.. sen är ju frågan om hon vill sitta i en sådan stol eller om hon vill gå över till dyna..
-
blir det inge sexparty den 15e ?
-
Humm, okej, jag hade ju sett fram emot det annars.. =) Fast blir ju inte så mycket sexande nu förtiden... men tänkte mest för sambons del.. kanske hade funnits något kul åt honom...Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-08 16:32:55 följande:Jag vet inte, jag skulle jättegärna vilja då, men jag tror inte att det finns nån som kan hålla i det då, om inte Ewa har fått tag på nån annan.
Tittade på Scrubs igår och där drömde Turk om att Elliott red honom.. och hon hade någon sjuksysterkostym på sig som killen tyckte jag skulle ha... undrar vart man kan hitta sådant i min storlek =/ -
Haha, finns ju alltid Tradera annars =) Fast sambon tror inte de passar min stora mage...JePaLuLi skrev 2008-11-08 16:38:51 följande:Finns det ingen sexshop här i stan? I Eskilstuna fanns det två stycken och där kunde man hitta såna dräkter Annars borde det finnas på nätet. -
Annars vart ju den här lite kul!