• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2008-09-04 12:23:20 följande:
    hmmm ska bara hämta kalendern...lörd 20'e men då firar jag o sambon 2 årlörd 4 okt men du flyttar vilörd 18 okt ledig efter 18så tyvär för min del får ni parta utan mig om vi inte ska fira lucia tillsammans..
    Lördag 20:e kan inte jag för då ska vi på dop, eller det är ju iofs på dagen..men du kunde väl inte då ändå.

Ja o sen kunde vi ju bara ta det ojämna veckor så vi kunde vara hemma hos Fru T

Så vi kanske får ta den 27:e ändå o så får du hänga på nästa gång, eller vad tycker ni andra? Eller ska vi ta en fredag? Vet inte vilken dag det är mest folk, men då jag var ute mycket i svängen så var det lördagar som gällde.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Firstandhappy

väntar på alla mina böcker så jag kan börja plugga nån gång, men inte då...
    sen väntar jag på mitt nya anställningsavtal, men icke då chefen är på nöjes resa till sthlm.. kossa

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-04 12:30:22 följande:
    Lördag 20:e kan inte jag för då ska vi på dop, eller det är ju iofs på dagen..men du kunde väl inte då ändå.Ja o sen kunde vi ju bara ta det ojämna veckor så vi kunde vara hemma hos Fru T Så vi kanske får ta den 27:e ändå o så får du hänga på nästa gång, eller vad tycker ni andra? Eller ska vi ta en fredag? Vet inte vilken dag det är mest folk, men då jag var ute mycket i svängen så var det lördagar som gällde.
    ojämna veckor jobbar jag alltid lörd 18,30 tll söndag 11,30
    men det är klart att ni ska gå ut... jag får helt enkelt vänta..
  • Firstandhappy

jag skiter i folket, det är yrseln jag vill åt..

Fru T, Lillisen, dinana (vilka var det mer som ville följa med ut?):
    Vilken dag tar ni helst o går ut, en fredag eller lördag?
    Jag är foglig, bara sambon är hemma o tar barnen

• dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-04 12:44:07 följande:
    Fru T, Lillisen, dinana (vilka var det mer som ville följa med ut?):Vilken dag tar ni helst o går ut, en fredag eller lördag?Jag är foglig, bara sambon är hemma o tar barnen
    samma här, fast v 38 går inte för mig.. då är vi på semester..
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Firstandhappy

vi får helt enkelt ta 2 utekvällar...

• Firstandhappy

nhaaa, satt med wille i knät här vid datorn o han satt och tittade på något på golvet, tyckte att satan va tung han blev, ja då hade han somnat hängandes över min arm.
    bara att lägga honom i sängen o han låg o log... åhh mitt kalla lilla mammahjärta brister..

Firstandhappy skrev 2008-09-04 12:50:29 följande:
    vi får helt enkelt ta 2 utekvällar...
    Jo, det går ju oxå, men skulle ju vara kul om du kunde hänga på ju..

Jag är sån som försöker se till så att alla som vill ska få följa med o inte bara bestämmer ett datum o skiter i de andra.
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-04 12:54:47 följande:
    Jo, det går ju oxå, men skulle ju vara kul om du kunde hänga på ju..Jag är sån som försöker se till så att alla som vill ska få följa med o inte bara bestämmer ett datum o skiter i de andra.
    uppskattar det massor o tackar, men tyvär vet jag att mitt schema ofta ställer till problem för andra o vill inte att ni ska behöva vänta till dec innan ni kan gå ut..

Jag kan den 20'e men då firar som sagt jag o mannen 2 år, fast vi funderar ju på om vi skulle ut o äta o då kanske jag kan möta upp er en sväng o ta en öl eller så.. fast då måste jag förvisso fixa chaufför hem.
Svar på tråden VI från Linköping