• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy

fredagen den 26'e??
    nej men det är klart att kan alla andra då så är det klart att ni ska ha festen då, jag får försöka följa med en annan gång..

• dinana
    Fru T skrev 2008-09-04 10:42:08 följande:
    synd att du bor så långt bort annars hade du kunna hänga på mig å gå ut å gå, går en rask å lång promenad runt stångån dagligen..
    jo, det är ju det. stan är alldeles för stort... för långt till allt. en anledning att jag inte trivs här... och det finns verkligen nada promenadstråk.. ingen kul natur inom gångavstånd. JAG VILL FLYTTA!
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-09-04 12:04:41 följande:
    jo, det är ju det. stan är alldeles för stort... för långt till allt. en anledning att jag inte trivs här... och det finns verkligen nada promenadstråk.. ingen kul natur inom gångavstånd. JAG VILL FLYTTA!
    ja en stor nackdel med att bo i en större stad..
  • Mammatill4a
    dinana skrev 2008-09-04 12:04:41 följande:
    Vart vill du flytta då?? håller med om de du skriver, bodde i skägget 2002 men flyttade därifrån pga av att de inte finns så mkt grönområde att gå på och jag är en naturmännsika så rydskogen är toppen
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Leos och Vincents mamma
    Mammatill4a skrev 2008-09-04 09:37:37 följande:
    De beror sig ju på om man är välkommen fast man är lite kraslig, tråkigt att ja inte har nån här inne i stan som vill följa med till dig, alla min kusiner har ju varn i små åldern ,men de bor ju i åtvidaberg så de är nog inte så sugna på att åka in hit tror ja
    Du är välkommen ändå
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2008-09-04 11:42:57 följande:
    nej nej nej, jag jobbar lördag 27'e, vill med ut o festa juuuuhhh
    Då kanske vi ska ta ett annat datum då. Lördagar tror jag dock är bäst för då är det nog mest folk ute..
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Firstandhappy

stora nackdelen för mig är att jag jobbar alla helger, men inte alla dagar o lite olika tider..

• dinana
    Mammatill4a skrev 2008-09-04 12:08:01 följande:
    Vart vill du flytta då?? håller med om de du skriver, bodde i skägget 2002 men flyttade därifrån pga av att de inte finns så mkt grönområde att gå på och jag är en naturmännsika så rydskogen är toppen
    Jag vill tillbaka till havet.... så Kalmar that be. Jag är också en naturmänniska, och blir tokig om jag inte får komma ut å röra på mig. Älskar havet, eller i alla fall från stranden (är inte så mycket för att bada). Men det blåser som tusan där =P
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2008-09-04 12:06:43 följande:
    ja en stor nackdel med att bo i en större stad..
    Inte nog med att den är stor, den är ju tråkig...
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-09-04 12:12:24 följande:
    Jag vill tillbaka till havet.... så Kalmar that be. Jag är också en naturmänniska, och blir tokig om jag inte får komma ut å röra på mig. Älskar havet, eller i alla fall från stranden (är inte så mycket för att bada). Men det blåser som tusan där =P
    mmm halmstad är oxå underbart på det sättet..
Svar på tråden VI från Linköping