• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2008-09-04 13:21:18 följande:
    den 20e kan ja inte för då är ja i växjö å står i baren på min fars 50års fest å glad i hågen jag kan självklart jämna veckor med, i värsta fall så får ja köra ut mannen, han kan ju behöva va social me sina vänner me å nu när ja tänker efter så jobbar han ju en del på krogen på sina lediga lördagar såå...
    Fast jag tycker 27:e låter bra..är ett tag kvar, men inte för långt
    Dessutom har ju lönen/FP precis kommit då oxå
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Fru T skrev 2008-09-04 13:22:19 följande:
    förfest hos mig känns ju bäst då ja bor så nära stan
    Precis
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-04 13:24:09 följande:

Fast jag tycker 27:e låter bra..är ett tag kvar, men inte för långt Dessutom har ju lönen/FP precis kommit då oxå
    låter bra i mina öron.
  • Firstandhappy

kan kanske kan pussla med mitt schema o kolla om jag kan jobba dag den dagen istället så kanske jag kan följa med ut, förlorar förvisso en del pengar men det kan det va värt..

Fru T skrev 2008-09-04 13:23:26 följande:
    fick lite bråttom där..å så har ja ju inga barn som blir störda, bara störda katter å just nu på obestämd framtid mammas hund
    Precis, kan ju vara här med, men känns lite taskigt mot sambon o barnen att bara kasta ut dem på kvällen dessutom o det blir nog inte lika kul om de är hemma.
  • Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-04 13:26:10 följande:
    Precis, kan ju vara här med, men känns lite taskigt mot sambon o barnen att bara kasta ut dem på kvällen dessutom o det blir nog inte lika kul om de är hemma.
    Känns ju bättre hos fru T , eftersom dina charmtroll ska sova på kvällen tycker ja då
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
    Mammatill4a skrev 2008-09-04 13:30:37 följande:
    Känns ju bättre hos fru T , eftersom dina charmtroll ska sova på kvällen tycker ja då
    Ja, precis o Fru T bor ju så nära stan så man kan ju gå då..
  • Firstandhappy

låter alldeles kanoners tycker jag, ska kolla som sagt om jag kan byta pass men då kanske jag kommer lite senare än alla andra eftersom jag slutar 17.30 o måste hem till mjölby innan o fixa lite o sen tillbaka till linköping..

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-09-04 13:38:02 följande:
    låter alldeles kanoners tycker jag, ska kolla som sagt om jag kan byta pass men då kanske jag kommer lite senare än alla andra eftersom jag slutar 17.30 o måste hem till mjölby innan o fixa lite o sen tillbaka till linköping..
    du kommer när du kan om du ska med

men då tycker ja vi bokar det datumet å så har vi ju ett par väckor på oss att förbereda oss
  • Firstandhappy

japps tycker det blir skitbra, då har jag ett tag på mig med att prata med mina kollegor o se om någon kan byta med mig, brukar vara lättare om man är ute i god tid...

Svar på tråden VI från Linköping