• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy

kollade lite snabbt o jag har 2 öppningar på problemet så jag kan till nästan 100% säga att jag är ledig den kvällen o kan följa med..

• Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-04 13:33:37 följande:
    Ja, precis o Fru T bor ju så nära stan så man kan ju gå då..
    Japp, helt klart kan man göra de, med lite sällskap klara man de mesta:-P
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • dinana

Haha, jag tycker det låter perfekt..

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Firstandhappy

Thohhooo party den 27'e hemma hos Fru T..

• Firstandhappy

nehej ni mina små grodyngel, dags att väcka sonen o packa ner honom i bilen, dags att åka o jobba igen!! tjo va kul det är att vara ledig 7 timmar..

• Mammatill4a

JAHA, ingen som har ett nyare babyskydd till salu okrockat såklar, var uppe i förrrådet och skulle ta babyskyddet som vi fick låna av min kusin alldels nytvättat och klar, eller hur, lukta kattpiss av endel av klädseln, så den är de bara att lämna tillbaka och fixa nytt, FAAN ja som trodde ja hade allt klsrt nu, men ikke bara att gå till brio och babyproffsen och se om de rear ut nåt i slutet av månden. lite besviken kan man säga att jag är nu men men inget att göra åt..

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-04 13:22:40 följande:
    Ska prata med maken och se om man får jojjna med er ut vore kul en sista gång innan skrutt kommer ut.. för i okober är de fullt med födelsedagar såm man ska fira och firas på...Men ska vi vara nånstans innan??
    jag kan kolla om gubben min kan ta barnen.jag följer gärna med.
    Fru T skrev 2008-09-04 13:23:26 följande:
    fick lite bråttom där..å så har ja ju inga barn som blir störda, bara störda katter å just nu på obestämd framtid mammas hund
    vad är det för hundras?
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-04 14:33:47 följande:
    JAHA, ingen som har ett nyare babyskydd till salu okrockat såklar, var uppe i förrrådet och skulle ta babyskyddet som vi fick låna av min kusin alldels nytvättat och klar, eller hur, lukta kattpiss av endel av klädseln, så den är de bara att lämna tillbaka och fixa nytt, FAAN ja som trodde ja hade allt klsrt nu, men ikke bara att gå till brio och babyproffsen och se om de rear ut nåt i slutet av månden. lite besviken kan man säga att jag är nu men men inget att göra åt..
    fy så trist.har du kollat blocket.där finns många "nya"tlil jättelåga priser
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2008-09-04 14:36:19 följande:
    vad är det för hundras?
    en shetland sheepdog
Svar på tråden VI från Linköping