• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Cacan

Passet räknar jag med att de kommer utökas framöver så planer på att fortsätta efter nyår: Självklart!!

Vore kul o ni bara ville skriva lite kort om er ålder o bor m.m. så jag har lite hum om er!! hur mga är ni som håller till i denna tråd?

• Familjetrollet
    Cacan skrev 2008-09-04 16:49:21 följande:
    Passet räknar jag med att de kommer utökas framöver så planer på att fortsätta efter nyår: Självklart!!Vore kul o ni bara ville skriva lite kort om er ålder o bor m.m. så jag har lite hum om er!! hur mga är ni som håller till i denna tråd?
    jag skulle gärna haka på.men jag bor på andra sidan stan
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Fru T

Utekväll på krogen Lördagen den 27 september, förfest hemma hos Fru T:

Leos och Vincents mamma (Becka)
    Marayah (eventuellt nykter , ammar nattetid än så länge!)
    mammatill4a: självklart nykter men för miljöombyte följer jag med:-P
    Firstandhappy (Ewa)
    dinana (Diana, vem hade kunnat gissa? nykter: beror på om man är gravid eller ej)
    Fru T (självklart )

• Cacan

ja då blire j lite svårt , trist!! annars får du dra ihop ett gäng så ni kan samåka

• Mammatill4a
    dinana skrev 2008-09-04 16:23:45 följande:
    du kan få köpa våran annars för 1000 kr
    nja, de avvaktar ja med tror jag, går ju att få en ny med gracco med bas för 995 på endel brio butiker nu under hosten..
    Passet räknar jag med att de kommer utökas framöver så planer på att fortsätta efter nyår: Självklart!!Vore kul o ni bara ville skriva lite kort om er ålder o bor m.m. så jag har lite hum om er!! hur mga är ni som håller till i denna tråd?
    jag kan ju inte försen efter nyår ,men jag är 25 om 2 månader och bor i ryd, fins ju bra bussförbindelser om de är i vidingsjö som du ska hålla gympan..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Leos och Vincents mamma
    Cacan skrev 2008-09-04 16:36:40 följande:
    Svar på #570Vart i LKPG bor du?det lutar åt att passet kommer till en början att hållas i Vidingsjö. Vartefter om det blir ökat intresse även från andra håll o kanter i o runt om staden så kommer jag åka dit o hålla passen oxå. Jag får fler o fler intresse anmälningar så utefter dem ser jag ju vartifrån de är mest intresse.
    Jag bor i Lambohov..så Vidingsjö kan jag nog ta mig till med buss.
    Finns det nån speciell ålder på barnen? Tänkte om de inte ska vara för stora.
    Våran minsting är 5 månader.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Marayah

Här har du Maria 26 år som bor i skäggetorp. Har sönerna Marko 5 snart och Filip två månader....

Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    Diana i Skäggetorp här 25 år, har en dotter som snart är 21 månader.
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Firstandhappy

Ewa blivande lambohov 27 år o sonen william på 7 mån

• Cacan

nej, det finns ingen max eller minimum ålder på barnen!! Alla är välkomna.. bara de r i vagnen!

Svar på tråden VI från Linköping