• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • cocacarro

Familjetrollet:

Firstandhappy: Så kul, på vilken gata då?

• Firstandhappy
    cocacarro skrev 2008-09-04 21:36:51 följande:
    Familjetrollet: Firstandhappy: Så kul, på vilken gata då?
    ehh bra fråga, jag ska flytta till... bygdegatan hette det..
    lagom trött nu efter att ha ätit o ska fortsätta jobba 13 timmar till..
  • cocacarro

First: Okej, där har vi barnen på dagis. Jobba 13 timmar till? Låter väldigt jobbigt, vad jobbar du med?

• Firstandhappy
    cocacarro skrev 2008-09-04 21:51:57 följande:
    First: Okej, där har vi barnen på dagis. Jobba 13 timmar till? Låter väldigt jobbigt, vad jobbar du med?
    personlig assisten, börjar 18.30 o slutar 10.30 fast har sovande jour så jag överlever, sen är det bara att åka hem och ta hand om sonen.. full rulle..
  • Maria84
    Cacan skrev 2008-09-04 21:05:06 följande:
    Bor alla i stan? Ingen som bor söder om stan på landet?
    Här är en till som inte bor i stan, bor mitt ute i urskogen Fast i Åtvidaberg.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Marayah

Puhh!! Nu har de lagt sig lite.. Men nu väntar disken istället. Har haft födelsedagsgäster här. Sambon fyllde juh år idag. Imorron är träffen ja har väntat på.. Ska bli så roligt o se bebisarna till dom som man såg magarna på när vi gick på "föräldrautbildningen". Natti natti alla...

Marko 031103, Filip 080621
  • Firstandhappy
    Maria84 skrev 2008-09-04 22:01:22 följande:
    Här är en till som inte bor i stan, bor mitt ute i urskogen Fast i Åtvidaberg.
    huan ja, det är mitt ute i urskogenGenerad
  • Maria84
    Firstandhappy skrev 2008-09-04 22:04:03 följande:
    huan ja, det är mitt ute i urskogen
    Menade att vi bor utanför Åtvidaberg mitt ute i skogen Bara skog vart man än tittar
    Och jag är sååå nöjd med det, lantmänniska som jag är. Tur att man har träffat en likasinnad.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Cacan

ja jag älskar oxå landet och att bo där!

ang mamma träningen så måste man inte ta med vagn eller barn..
    så, familjetrollet, du kan haka på du med

• Familjetrollet
    Cacan skrev 2008-09-04 22:36:00 följande:
    ja jag älskar oxå landet och att bo där!ang mamma träningen så måste man inte ta med vagn eller barn.. så, familjetrollet, du kan haka på du med
    tack vad snällt.villa dagar o tider är det?Glad
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
Svar på tråden VI från Linköping