• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy
    Mammatill4a skrev 2008-09-05 16:06:18 följande:
    måste ju säga att vår skrutt kommer ju snart med, gick in i v 33 idag och BARA 55 dagar kvar till BF*längtar*
    ucsh nej, bävar redan nu ens innan jag är gravid inför nästa förlossning...
  • Fru T

jahaja ja får väll tvinga karln å köpa ett hus för alla pengar vi inte har å bli dagmamma inte mig emot iallafall

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-09-05 16:16:18 följande:
    jahaja ja får väll tvinga karln å köpa ett hus för alla pengar vi inte har å bli dagmamma inte mig emot iallafall
    köp ett till mig med o en ny bil för de pengarna med är du snäll!!
    Har löst det på annat sätt genom att gå ner i tid på jobben annars hade vi faktiskt behövt en dagmamma... du får låna han!!
  • Mammatill4a
    Fru T skrev 2008-09-05 16:16:18 följande:
    hihi, de skulle ja med kunna tänka mig att bli du:-P
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Cacan

till en början kommer passet att vara fredagar kl 10.00
    var, återkommer jag med!

Vore jättekul om ni ville haka på!

Har kört passet idag så jag hoppas man känner av träningsvärk inom nga dgr! för det är ju det som är meningen!

Imorn ska vi på kräftskiva o jag ska Parta! andra riktiga partyt på nästan 2 år!!

• Cacan

kolla gärna in hemsidan emmellanåt då jag uppdaterar där istort sett varje dag!

• Firstandhappy
    Cacan skrev 2008-09-05 17:04:58 följande:
    till en början kommer passet att vara fredagar kl 10.00var, återkommer jag med!Vore jättekul om ni ville haka på!Har kört passet idag så jag hoppas man känner av träningsvärk inom nga dgr! för det är ju det som är meningen! Imorn ska vi på kräftskiva o jag ska Parta! andra riktiga partyt på nästan 2 år!!
    den tiden fungerar bra, vart kommer du hålla hus..
  • Cacan

troligtvis i vidingsjö! men INGET BESTÄMT än! from 1 okt hoppas jag att det kommer att starta!

• Firstandhappy

ingen aning om vart det ligger men löser sig alltid, kommer att vara tillgänglig från 4 okt..

• Firstandhappy
    Cacan skrev 2008-09-05 17:07:21 följande:
    troligtvis i vidingsjö! men INGET BESTÄMT än! from 1 okt hoppas jag att det kommer att starta!
    kan du inte skriva något om det du håller på med på din sida, tex blogg om tider priser, dagar och andra bra att veta saker så man kan gå in o läsa..
Svar på tråden VI från Linköping