• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy

eller iallafall en länk på din sida till din hemsida..

• Firstandhappy

Tänkte på det? är det någon som vill åka med hem till fru T på förfesten, jag kommer ändå att få skjuts så kan lika gärna hämta upp max 3 st på vägen..

• Marayah

Malin: Ja tar mer än gärna hand om mitt lilla charmtroll till Alma.. Såå söt e hon juh..

Just nu sitter man nere i Jönköping hos en tjej. Var en rolig reda ner. Hehe. Stannade för att ta lite luft på ett ställe o då klämmer Marko fingret i dörren och grinar sig hela vägen till Jönköping. Filip han bajjade på sig på slutet så han börja grina han med på slutet. Men de löste sig trots allt med allt. Nu ska ja hjälpa till med att laga lasagne. MUMMMA!!! Ha en ttrevlig fredag...

Marko 031103, Filip 080621
  • Firstandhappy

va dött det var här inne idag..

• Cacan

hittade en till tråd på Fl med mga utav er i den,
    "Linköping, Någon del 2"
    är den aktiv eller håller ni till här istället?

• Maria84

Cacan - det låter skoj det där, men med min kondis skulle jag förmodligen vara helt död efteråt och knappt orka köra hem

Den andra tråden är inte aktiv vad jag vet ialla fall utan alla hamnade här.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Cacan

Alla kan delta oavsett kondis, det är det som är bra ju! Alla är ju olika och endel kanske födde barn för bara 3-4 mån sedan och andra för ett-två år sedan!

Sen vill jag ju gärna att ni ska vara slutkörda efter träningen.. är det inte därför vi tränar hehe

• Maria84

Haha jo det är ju det Och nog har jag ett antal kilon som måste bort och jag hade tänkt få bort dem tills nästa barn som jag hoppas inte dröjer allt för länge.
    Har inte läst så jättenoga på din hemsida vad det innehöll?
    Har ju min rygg och mina knän att tänka på.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Cacan

man gör som sagt så gott man kan o det man klarar av! kan ju vara värt o testa så ser du ju om det är nått för dig

funderar på o lägga mig... ska på kräftskiva imorn o jag ska dricka godricka.. andra ggn på 2 år.. undrar hur söndagen kommer se ut! HAHA

Svar på tråden VI från Linköping