• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Summerlove08

Maria84- Ja det är det jag har gjort. Det är skönt att man börjar känna sig som en människa igen. Om nu bara såret vill läka ihop ordentligt så blir allt jättebra igen

Love is in the air
  • Maria84

Summerlove - Förstår att det känns skönt! Jag hoppas att det läker ihop väldigt snart!

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Marayah

Sambon e. Och min son.  

JePaLuLi skrev 2008-09-06 21:22:32 följande:
    Grattis LHC till segern i NT Nån mer som är hockeytok?
    Marko 031103, Filip 080621
  • Apipoulai

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-06 20:42:01 följande:

Äggstanning är 3 ägg, 3 dl mjölk, 1,5 krdm svartpeppar o 1 krdm salt.Vi hade den inne i ugnen 35-45 min. På 200 grader.
    Tack så mycket, nu ska jag nog kirra pajen! :)
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2008-09-06 21:13:35 följande:
    ojojoj nå har ja äntligen orkat sätta på datorn. det blev visst en riktigt hård natt (i flera bemärkelser ) å jag är BAKIS, jag blir inte bakis... har legat i sängen hela dan, druckit massa vatten, käka chips te frukost å har sovit till å från fram tills för nån timma sen då mannen tvinga upp mig så jag fick äta lite mat Sitter fortfarande i sängen å tänker så göra tills i morron nån gång. förutom för att gå ut me voven å göra dom nödvändiga toabesöken..men attans vilken rolig utekväll det va men ja vill bli gravid nu så jag slutar dricka hahahanehepp slöa runt lite här inne nu när ja ändå är vaken å börjar bli liite närmare levande igen. Mannen lämna mig ensam för att åka till Motala å jobba...
    Jag måste säga att jag är lite avis på dig ibland som kan festa när du vill, men bara lite för jag vill inte byta ut mina barn mot nåt annat o hela världen
    Men skulle vara så kul att kunna festa lite mera, som den forna partyprinsessa nummer 1 som jag är
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-06 23:10:55 följande:

Jag måste säga att jag är lite avis på dig ibland som kan festa när du vill, men bara lite för jag vill inte byta ut mina barn mot nåt annat o hela världen Men skulle vara så kul att kunna festa lite mera, som den forna partyprinsessa nummer 1 som jag är
    hehe joo partyprinsessa har man vart sen den dag då man fyllde 18 (eller tjuvstartade ju tidigare) å visst är det skönt å kunna göra som man vill, när man vill osv men det är något som ja utan problem kommer kunna lägga på hyllan å inte behöver ja ju sluta leva för att ja får barn utan bara förändra det en aning men det är något ja ser fram emot

Har ju fått en bra dos så jag klarar mig efter 10 år på topp (ups ja börjar bli gammal)
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2008-09-06 21:53:19 följande:
    Sambon e. Och min son.  
    min man är ett LHC freak

hoppas er helg har varit bra med M&I partyt.synd att man inte kunde haka med

här har vi haft fullt upp.igår var vi på graflundsdagen i ösregnet.sen har det blivit shopping.det har blivit kläder och massor med julklappar till töserna.sen ska det inhandlas till sonen framöver oxå.

och så ska det köpas paket till lillan som fyller år nästa månad.
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet

Mammatill4a

hoppas du mår bättre nu.du missade väll inte studentsvinens fest i fredags?*arg*de kan då inte visa nån HÄNSYN till barnfamiljerna på gården.jag fattar inte hur G kan sätta en massa studenter som granne med barnfamiljer.

börjar bli tröttsamt nu.man kan ju ha en fest utan att leva f*n.

From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Marayah

Jahaa så nu e de min tur att bli krasslig då... Vaknade och frös som bara denn.. Tog två Alvedon så nu svettas ja nästan istället.. Åsså har vi denna förannade mens som tar kål på mej... Funderar på om de e minipillren som gjort denna rikliga blödning, eller om de e för att de e andra mens sen förlossningen. Fundersam Blir galen snart... Så nu har ja fått gnälla av mej lite med. Ska till o äta frukost nu när ja väl orkar vara uppe. Hoppas ni andra har de bra iaf.

Marko 031103, Filip 080621
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2008-09-07 08:12:02 följande:
    Mammatill4ahoppas du mår bättre nu.du missade väll inte studentsvinens fest i fredags?*arg*de kan då inte visa nån HÄNSYN till barnfamiljerna på gården.jag fattar inte hur G kan sätta en massa studenter som granne med barnfamiljer.börjar bli tröttsamt nu.man kan ju ha en fest utan att leva f*n.
    ursch va jobbigt att va granne med studenter, för NEJ man kan inte ha fest utan att leva f*n när man e student

Det borde satsas mer på studentlyor i den här staden men nej då vi bygger fler snobblägenheter runt om i staden med lägsta hyra på 10000 för en 1a... suck
Svar på tråden VI från Linköping