• lollypop

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Femte tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:16
    Länk till BILDTRÅDEN...
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830508.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:27
    AJ AJ AJ!!! Det blev fel med första länken

Här är (den rätta) länken till BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830795.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5
  • pelagonia

Oh det kommer in FLER VElourbyxor..så glad..fick inte tag på några innan. Så här skall handlas när dem kommer..Glad.

Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • aneka

pelagonia: menar du de röda? ska de komma på webshopen? *hoppas*

• pelagonia
    aneka skrev 2008-09-02 11:10:10 följande:
    pelagonia: menar du de röda? ska de komma på webshopen? *hoppas*
    Alla färger kommer..Omkring 19 september sade hon..men kan komma tidigare och i webben kommer kläderna tidigare än i affärena. Så tjejer nu håller vi utkik och jag lovar att meddela er så fort jag ser några i webben..
    Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • Geshia
    Snorky skrev 2008-09-02 07:38:35 följande:
    48/50 och 52/54
    de me tofs? såg att det fanns en mössa för bebisar/mindre barn.. men den mössan gillade jag inte alls vill ha en helbrun eller helorange me tryck fram.

btw.. varför sitter det en pytte elefant i fickan på babybyxorna och på 86 + på benet nedanför fickan..? jag menar på bebisbrallan syns den ju knappt.. kan man ju lika gärna köpa lindexbyxan me stjärna på och ha till.
    geshia.bilddagboken.se ♥ Robin -99 & Liam -07 ♥ geshias.blogspot.com
  • Snorky
    Geshia skrev 2008-09-02 11:30:22 följande:
    de me tofs? såg att det fanns en mössa för bebisar/mindre barn.. men den mössan gillade jag inte alls vill ha en helbrun eller helorange me tryck fram.btw.. varför sitter det en pytte elefant i fickan på babybyxorna och på 86 + på benet nedanför fickan..? jag menar på bebisbrallan syns den ju knappt.. kan man ju lika gärna köpa lindexbyxan me stjärna på och ha till.
    ja, de med toffs... enfärgade...
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Nimsy skrev 2008-09-02 09:17:32 följande:
    snorky....du verkar haj på det här med overaller.. =)var t bubbel o spana.. fasta för en ..hmm tror den hette legotec...'hade enfärgade i starka färger för 699.. men självklart gilla ja den för 949 =)..
    jag har ingen erfarenhet av Lego-overallerna, men jag tror de ska vara bra.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Pasadena

Wee jag tycker jag har gjort världens fynd! Gillar inte 5 myror-kollektionen nåt särskilt, men jag tyckte den orangea haklappen var så söt. Och GUUD vilken bra haklapp! Bara att skölja av och hänga upp så torkar den på nån timme! Jättebra material ju! Sådär smidigt och mjukt. Annat med tyg/frottehaklappar som ska tvättas stup i ett! Ska kolla om det finns brun kvar idag, ångrar att jag inte köpte den igår, de lär vara slut redan

• Smultronhjärta
    Pasadena skrev 2008-09-02 11:49:43 följande:
    Wee jag tycker jag har gjort världens fynd! Gillar inte 5 myror-kollektionen nåt särskilt, men jag tyckte den orangea haklappen var så söt. Och GUUD vilken bra haklapp! Bara att skölja av och hänga upp så torkar den på nån timme! Jättebra material ju! Sådär smidigt och mjukt. Annat med tyg/frottehaklappar som ska tvättas stup i ett! Ska kolla om det finns brun kvar idag, ångrar att jag inte köpte den igår, de lär vara slut redan
    Annars finns det ju här:
    www.tradera.com/1_helt_ny_haklapp_fran_5_myror_-auktion-71701728
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5