• lollypop

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Femte tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:16
    Länk till BILDTRÅDEN...
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830508.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:27
    AJ AJ AJ!!! Det blev fel med första länken

Här är (den rätta) länken till BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830795.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5
  • maggan75
    Pasadena skrev 2008-09-02 12:01:49 följande:
    Tack
    Tänk på när du handlar från dem att det kan ta väldigt lång tid innan kläderna kommer, jag fick vänta i 1 månad och jag vet fler som fått vänta ännu längre
  • Snorky

Är det bara jag som inte tror att myr-kläderna kommer gå slut lika snabbt som förra gången?? har hört att de har en större uppsättning denna gång  också. Det var ju folktomt på mitt lindex igår vid lunchtid... jag var ensam och plockade bland kläderna

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • maggan75
    Snorky skrev 2008-09-02 12:03:52 följande:
    Är det bara jag som inte tror att myr-kläderna kommer gå slut lika snabbt som förra gången?? har hört att de har en större uppsättning denna gång  också. Det var ju folktomt på mitt lindex igår vid lunchtid... jag var ensam och plockade bland kläderna
    Jag tror som du.... finns ju tom kvar på webben fortfarande
  • Snorky
    maggan75 skrev 2008-09-02 12:05:31 följande:
    Jag tror som du.... finns ju tom kvar på webben fortfarande
    ja, precis... var bara det turkosa alloverprintet som var urplockat i storlekar när jag kollade igår... resten fanns ju nästan i alla storlekar. Sist var ju  nästan allt slut efter en dag.
  • Pixxi

Jag beställde en tröja igår.
    Det står "färdig att packas " på min sida. Nu är just den tröjan slut, undrar om jag får den eller inte? Jag har betalt.

Jag har nog världens vildaste unge
  • maggan75
    Snorky skrev 2008-09-02 12:06:47 följande:
    ja, precis... var bara det turkosa alloverprintet som var urplockat i storlekar när jag kollade igår... resten fanns ju nästan i alla storlekar. Sist var ju  nästan allt slut efter en dag.
    Ja det är ju lite märklgt, men det verkade ju vara en hel del som var midssnöjda med förra kollektionen så de kanske inte handlar den här gången  
  • Snorky
    Pixxi skrev 2008-09-02 12:07:59 följande:
    Jag beställde en tröja igår. Det står "färdig att packas " på min sida. Nu är just den tröjan slut, undrar om jag får den eller inte? Jag har betalt.
    ja, men det måste ju ha reserverats en tröja åt dig. När du beställer så räknas ju en tröja av på saldot, annars kan de ju sälja flera hundra av en tröja som de kanske har tex. 80 st av. Så nog finns det en tröja åt dig bara att alla på lagret är reserverade av kunder som har köpt de. Sen kan det givetvis bli fel ibland så att något kan ta slut så nån inte får, men över lag funkar det så.
  • Snorky
    maggan75 skrev 2008-09-02 12:08:06 följande:
    Ja det är ju lite märklgt, men det verkade ju vara en hel del som var midssnöjda med förra kollektionen så de kanske inte handlar den här gången  
    jag har varit jättenöjda med de plaggen jag har haft. Jag tycker om trikåtyget som är... har svårare för ribb.
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5