• lollypop

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Femte tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:16
    Länk till BILDTRÅDEN...
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830508.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:27
    AJ AJ AJ!!! Det blev fel med första länken

Här är (den rätta) länken till BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830795.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5
  • Geshia
    Snorky skrev 2008-09-02 12:03:52 följande:
    Är det bara jag som inte tror att myr-kläderna kommer gå slut lika snabbt som förra gången?? har hört att de har en större uppsättning denna gång  också. Det var ju folktomt på mitt lindex igår vid lunchtid... jag var ensam och plockade bland kläderna
    va tomt på mitt lindex me bara jag som kollade kläderna som fanns.. både igår ochidag.. hehe ska ner imorgonme för då kommer de upp mer.. har lagt undan lite idag ifall det kommer snyggare saker imorgon. :)
    geshia.bilddagboken.se ♥ Robin -99 & Liam -07 ♥ geshias.blogspot.com
  • pelagonia
    Snorky skrev 2008-09-02 12:03:52 följande:
    Är det bara jag som inte tror att myr-kläderna kommer gå slut lika snabbt som förra gången?? har hört att de har en större uppsättning denna gång  också. Det var ju folktomt på mitt lindex igår vid lunchtid... jag var ensam och plockade bland kläderna
    Men denna färg är slut i alla str utom en..
    Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • Snorky
    pelagonia skrev 2008-09-02 12:55:11 följande:
    Men denna färg är slut i alla str utom en..
    ja, men jag skrev ju det... fast jag råkade skriva fel färg... menade brun.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • scooby

Är det nån som vet ifall det finns mer myror-kläder som är lite mer tjejiga på babyavdelningen än klänningen som finns i webshoppen? Har så mycket klänningar och tunikor, så skulle vilja ha nån fin body/byxor. Såg att det finns en body med vit botten och rosa elefanter allover, men den köpte jag till i somras oxå, så det känns lite trist att köpa en likadan igen.

Har förresten precis mailat Lindex-club och frågat om 15 % rabatten, ska bli spännande å se vad dom svarar

~~Stolt mamma till Albin och Nora ~~
  • pelagonia
    Snorky skrev 2008-09-02 12:57:55 följande:
    ja, men jag skrev ju det... fast jag råkade skriva fel färg... menade brun.
    ok..Flört
    Viktor 070103 & Ärtan BF 090320
  • 3småttingar

I min butik sa dom att kollektionen inte släpps förrens imorrn hehe. Alltid så sega här!

Dessutom ringde jag dom igår och då sa hon att dom håller på att packa upp kläder nu (igår alltså) och ska fortsätta imorrn (idag alltså). Men när jag kom idag så var ingenting framplockat Förvånad, "eftersom kollektionen släpps imorrn, onsdag".

Och jag sa att jag hade ringt och allt, men det tyckte hon bara vara konstigt. Typ som att jag skulle stå o ljuga om att jag hade ringt? Grr hehe.

ღ Edwin 0611 ღ Lillan BF 0809 ღ
  • maggan75

Idag höll de på att packa upp fem myror kläderna på mitt lindex ..... men jag gick ju förbi har ju redan beställt

• Hallontårta

Det finns ju knappt några nya kläder på webben, varit samma hur länge som helst. Något enstaka som kommit nu bara. Mest trist är att det inte finns t-shirts/tröjor till pojkar (baby) men till flickorna finns hur mkt som helst! :( Brukar de ha dåligt utbud på webben annars också?

• sofia23

tycker med att det bara finns massa bodys till baby...är såå trött på det o vill ha tröjor..men icke..

• Snorky
    Hallontårta skrev 2008-09-02 14:27:53 följande:
    Det finns ju knappt några nya kläder på webben, varit samma hur länge som helst. Något enstaka som kommit nu bara. Mest trist är att det inte finns t-shirts/tröjor till pojkar (baby) men till flickorna finns hur mkt som helst! :( Brukar de ha dåligt utbud på webben annars också?
    Det är alltid så... hur mkt som helst till flickor och lite till pojkar... men, men... kanske tycker jag så för att jag har pojkar? En fördel är väl att det blir billigare!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5