• lollypop

För alla oss som gillar LINDEX - del 5

Femte tråden!
    Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:16
    Länk till BILDTRÅDEN...
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830508.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-02 00:27
    AJ AJ AJ!!! Det blev fel med första länken

Här är (den rätta) länken till BILDTRÅDEN...

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m35830795.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5
  • Xgirl83

Mini Pantern: Tack för hjälpen i bildtråden.

• Lokatt

mitt paket har kommit idag, men jag hittar inte min legitimation!! Vad gör jag då?

• Pixxi
    Lokatt skrev 2008-09-04 14:18:18 följande:
    mitt paket har kommit idag, men jag hittar inte min legitimation!! Vad gör jag då?
    Tråkigt
    Du har ingen du kan låna av?
    Jag har nog världens vildaste unge
  • Pixxi
    Lokatt skrev 2008-09-04 14:18:18 följande:
    Har du pass? Det funkar också.
    Jag har nog världens vildaste unge
  • scooby
    Kayn skrev 2008-09-04 12:41:48 följande:
    *undrar oxå om villervalla* Fanns många fina kläder där men det är liet svårt att få en helhetsbild när det inte är bilder.....Annars...är det bra kvalite på dom kläderna?
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35440876.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35440821.html

Nifelheim skrev 2008-09-04 11:56:57 följande:
    På min smalis sitter Villervalla ÖVERLÄGSET bäst, sen gillar jag Åhlens väldigt mkt men de halkar ner lite, Lindex sitter skitfult för man får dra åt de så de påsar sig och Kappahls är bara att glömma. Cubus har jag inte testat.
    Hm, vad konstigt att det är så olika! Frågade just om velourbyxorna i villervallatråden, hur de är i midjan eftersom min son är så smal och då verkar de inte vara så värst bra för smalisar Fundersam. Men men, alla barn har ju olika kroppsbyggnad iaf, så det är väl bara å testa Är sugen på att prova ett par därifrån, finns ju så många fina färger
    ~~Stolt mamma till Albin och Nora ~~
  • swemaria66

En fråga till er som har Villervallas velour byxor....Är dom normal i storleken och är det ett snöre vid benslutet som man kan dra åt eller är dom bara raka.

Mina små underbara barn
  • FL Lisa
    swemaria66 skrev 2008-09-04 14:29:26 följande:
    En fråga till er som har Villervallas velour byxor....Är dom normal i storleken och är det ett snöre vid benslutet som man kan dra åt eller är dom bara raka.
    jag upplever dom som rätt normala i storleken. men jag tog en storlek större till min grabb än vad han normalt har för det är snöre i benslutet som man kan dra åt och då gör det ju inget att dom är lite långa
  • Pink Muffin

Nån som klagat hos kundtjänst ang. att det är 1-pack strumpor i webbshopen som man får i paketet, men det står 2-pack på hemsidan??

♥ Signe 050204 ♥ Alfred 061108 ♥ Valter 080621 ♥
  • swemaria66
    FL Lisa skrev 2008-09-04 14:38:58 följande:
    jag upplever dom som rätt normala i storleken. men jag tog en storlek större till min grabb än vad han normalt har för det är snöre i benslutet som man kan dra åt och då gör det ju inget att dom är lite långa
    Jamen va bra det låter toppen
    Mina små underbara barn
  • Love Isac
    swemaria66 skrev 2008-09-04 14:29:26 följande:
    Gå upp en storlek i byxorna är mitt råd!Ja där är dragsko där nere!Lycka tillSkrattande
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 5