• Heeleena

"Dåliga unga mamma!"

Vet inte om jag ska skratta eller gråta!?

Var nyss ute med hunden och Elsa satt i vagnen och var väldigt nöjd! Då kommer det en äldre dam och Elsa börjar le (som hon gör åt alla människor!) så säger rent ut sagt, kärringjäveln;
    - Är du ute med barnflickan och åker vagn?
    - Nej det är faktiskt min dotter säger jag då.
    - Du? Mamma? Stackars barn med en så dålig ung mamma till förälder! Så bara går hon!

jag fick en stor klump i halsen och vart helt knäpptyst! såhär i efterhand har jag så mycket jag skulle vilja säga till den där kärringen! Så trött på dessa fördomar!

• Svar på tråden "Dåliga unga mamma!"
  • pumpkinhead

vilken jävla kärring! att dom orkar!! antagligen födde hon sin unge lika tidigt som du men tydligen som många andra mormorskärringar glömt av de!! min kompis fick höra att hon var en jätte dålig mamma (dock av en kvinna i 40 årsåldern) för att hon har en tatuering på skuldran!

• lightfish

Du... Idioter finns det gott om. Jag fick höra av min trafikskolelärare härom dagen att min graviditet var ett misstag... Då sa jag vara till henne att jag nästan är 30 år gammal, gift sen över ett år tillbaka och har en stadig relation sen 4,5 år tillbaka och sen var hon tyst . Hon försökte inte ta upp det igen på vår nästa körlektion .

• Heeleena

Haha ni skämtar!? Det finns inget annat ord än PINSAMT!

• Malleh

Vill inte veta hur hon skulle reagerat på mig som trots allt är 2 år yngre Men 20 är inte jätteungt tycker jag, och jag tycker inte heller 18 är ungt om man ser biologiskt det är mer om hur livet ekonoiskt och studerandet ser ut Att en del ha mage till att säga som de gör!

• Atredot

Puckokvinna, du är ju inte 14 typ, 20 är ju vuxen!!!! Hon måste ju ha andra problem.... HON kanske var en dålig mamma, för med sådana uttalanden till främmande vad säger hon till de hon är "ärlig" till?

• Carinamamma84

Haha Jävla käring!!!!
    En liten Flicka frågade sin mamma en gång när jag var och väntade på bussen med min dotter på 2år som satt i vagnen.
    Och frågade sin mamma ''Är hon mamma till henne??''
    Mamman svarar '' Nej det är storesyster''

Hmm jo jo
    Idag är vi vänner hon och jag alltså mamman
    Hon trodde att jag var storesyster..

Idag när jag är 23år och har två barn är det faktist många som undrar om det är mina barn.

• Malleh

Haha pinsamt värre för körskoleläraren

lightfish skrev 2008-09-10 17:03:31 följande:
    Du... Idioter finns det gott om. Jag fick höra av min trafikskolelärare härom dagen att min graviditet var ett misstag... Då sa jag vara till henne att jag nästan är 30 år gammal, gift sen över ett år tillbaka och har en stadig relation sen 4,5 år tillbaka och sen var hon tyst . Hon försökte inte ta upp det igen på vår nästa körlektion .
  • mama86

jag är 22 och väntar mitt andra barn. många på min arbetsplats har länge tagit förgivet att jag är äldre än vad jag är för att min son är 3 år och jag lever ihop med barnets pappa. som att man inte kan ha ett stabillt förhållande och ta hand om barn innan man är minns 25. det värsta var när någon frågade om jag var under 30. jag ser inte äldre ut än vad jag är heller.

• Dixabilly

VAAA? Jävla idiot!!! Åh vad irriterad jag blir på sånna jävla människor! GAH! (bara läst ts)

♥ (¯`°?.¸ ♥ Livet är underbart ♥¸.?°´¯) ♥
  • Lundby87

hahaha helt sjuk ju vad fick hon dålig förälder ifrån?

Svar på tråden "Dåliga unga mamma!"