• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • HäckHäxan
    Nelia skrev 2008-09-11 14:00:47 följande:
    Klarade du dig fint?? Jag undrar varför killar liksom inte fattar att vi aldrig blir lurade. Och skrattar bakom ryggen på de som stolt tror att de lurat byxorna av en flicka. När det varit planerat från hennes sida under lång tid.......
    Precis!!!!

Ja sa de till min pappa att ja knullar bara dom ja vill, ingen annan... Han den stora pappa sjöbusen blev tyst och sa, men jia så säger man inte knulla e såå vulgärt... Ja svarade att nåja kommer från mannen med en kvinna i varje hamn, vad kallade du det ni sysslade med.. Han menade att de fanns någon form av känsla med alla och att ha sex lät bättre.. Kalla de va du vill sa jag men jag knullar!
    *smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • Nelia

Ett exempel.....

jag var dödligt tänd på en av de äldre killarna i vår lilla by och var enbart sugen på att testa hans kvaliteer (drömmer mig tillbaka). Det var allmänt känt att han och hans kompis samlade poäng och tävlade om vem som fick flest (ni fattar va) och många av de fina flickorna grät när de förstod. Slampig som man är ,var jag inte dummare än att inse att detta var ju ett ypperligt tillfälle att få leva ut mina fantasier med en kille som egentigen inte var intresserad en sådan liten flicka som mig Det var inte svårt att bli fast i hans nät, han fick mig dit han ville, trodde han ja.....

Ett barn på jorden och ett i himmeln, båda i mitt hjärta för evigt
  • Nelia
    HäxanSurtant skrev 2008-09-11 14:06:13 följande:
    Precis!!!!Ja sa de till min pappa att ja knullar bara dom ja vill, ingen annan... Han den stora pappa sjöbusen blev tyst och sa, men jia så säger man inte knulla e såå vulgärt... Ja svarade att nåja kommer från mannen med en kvinna i varje hamn, vad kallade du det ni sysslade med.. Han menade att de fanns någon form av känsla med alla och att ha sex lät bättre.. Kalla de va du vill sa jag men jag knullar!
    Hmm, jag är ju så pryd när det gäller språket så här på ljusa dan, så jag håller nog med din pappa......men ikväll står jag på din sida
  • figurehead
    HäxanSurtant skrev 2008-09-11 14:04:27 följande:
    Men nu e ju ja 28 så då e din ålder perfekt....
    Raggar du? Nästan så man blir lite generad
  • HäckHäxan
    Nelia skrev 2008-09-11 14:08:59 följande:
    Ett exempel.....jag var dödligt tänd på en av de äldre killarna i vår lilla by och var enbart sugen på att testa hans kvaliteer (drömmer mig tillbaka). Det var allmänt känt att han och hans kompis samlade poäng och tävlade om vem som fick flest (ni fattar va) och många av de fina flickorna grät när de förstod. Slampig som man är ,var jag inte dummare än att inse att detta var ju ett ypperligt tillfälle att få leva ut mina fantasier med en kille som egentigen inte var intresserad en sådan liten flicka som mig Det var inte svårt att bli fast i hans nät, han fick mig dit han ville, trodde han ja.....
    hehe...

Får mig att tänka på en vän som när vi var 18 minsann skulle ha sex med någon på 30 eller äldre som visste vad han kunde osv.. Nåja sagt och gjort hon fick raggat upp en karl på 31 och försvann...

Dagen efter så sitter vi hos mig och hon brättar följande, de var skit, för karl var oskuld och hade just gått ur jehovas.. alltså noll erfarnehet och inte ett dugg bättre än grabbarna i vår ålder.. De garvar vi friskt åt än idag
    *smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • Kamme
    HäxanSurtant skrev 2008-09-11 14:11:23 följande:
    Dagen efter så sitter vi hos mig och hon brättar följande, de var skit, för karl var oskuld och hade just gått ur jehovas.. alltså noll erfarnehet och inte ett dugg bättre än grabbarna i vår ålder.. De garvar vi friskt åt än idag
    hahahahahaha :D
  • HäckHäxan
    Kamme skrev 2008-09-11 14:15:45 följande:
    hahahahahaha :D
    Därför e jag skeptisk mot äldre män... kommer nog aldrig ha en sån....
  • Nelia
    hehe...Får mig att tänka på en vän som när vi var 18 minsann skulle ha sex med någon på 30 eller äldre som visste vad han kunde osv.. Nåja sagt och gjort hon fick raggat upp en karl på 31 och försvann...Dagen efter så sitter vi hos mig och hon brättar följande, de var skit, för karl var oskuld och hade just gått ur jehovas.. alltså noll erfarnehet och inte ett dugg bättre än grabbarna i vår ålder.. De garvar vi friskt åt än idag
    *asg*
  • sannapanna76
    hehe...Får mig att tänka på en vän som när vi var 18 minsann skulle ha sex med någon på 30 eller äldre som visste vad han kunde osv.. Nåja sagt och gjort hon fick raggat upp en karl på 31 och försvann...Dagen efter så sitter vi hos mig och hon brättar följande, de var skit, för karl var oskuld och hade just gått ur jehovas.. alltså noll erfarnehet och inte ett dugg bättre än grabbarna i vår ålder.. De garvar vi friskt åt än idag
    ... och det får MIG att tänka på den sommaren jag och två kompisar (en tjej och en kille) skulle tävla om vem som kunde få flest ligg. Jag vann, tror jag... *flinar* Om inte annat bör jag ha gjort det på stilpoäng. DÅLIG stil! För det första lurade jag i säng killen som var med på vadet, och för det andra råkade jag visst följa med min bästa kompis lillebror hem en natt... *skäms lite - men bara lite*

• Blå delfiner

*s*

Gjort e gjort... ingen ige att ödsla tid på att skämmas....

Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
Svar på tråden Kåta slampors drömmar..