Nelia skrev 2008-09-11 14:08:59 följande:
Ett exempel.....jag var dödligt tänd på en av de äldre killarna i vår lilla by och var enbart sugen på att testa hans kvaliteer (drömmer mig tillbaka). Det var allmänt känt att han och hans kompis samlade poäng och tävlade om vem som fick flest (ni fattar va) och många av de fina flickorna grät när de förstod. Slampig som man är ,var jag inte dummare än att inse att detta var ju ett ypperligt tillfälle att få leva ut mina fantasier med en kille som egentigen inte var intresserad en sådan liten flicka som mig Det var inte svårt att bli fast i hans nät, han fick mig dit han ville, trodde han ja.....
hehe...
Får mig att tänka på en vän som när vi var 18 minsann skulle ha sex med någon på 30 eller äldre som visste vad han kunde osv.. Nåja sagt och gjort hon fick raggat upp en karl på 31 och försvann...
Dagen efter så sitter vi hos mig och hon brättar följande, de var skit, för karl var oskuld och hade just gått ur jehovas.. alltså noll erfarnehet och inte ett dugg bättre än grabbarna i vår ålder.. De garvar vi friskt åt än idag