• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • Blå delfiner
    Anonym skrev 2008-09-11 12:27:42 följande:
    Blå delfiner skrev 2008-09-11 12:21:26 följande: Tja, i ditt fall skulle jag nog göra som han vill i så fall. Fast det jag tänder på är just att jag gjort något och han "bestraffar" mig, så där har ju själva "hysset" en central betydelse.
    Jo, men det är inte att bli straffad i flera dagar...  Ett staff är inget njutbart, i början kanske när man håller på och känner sig fram, men sen är det just ett straff...
    Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • Anonym

Blå delfiner skrev 2008-09-11 12:45:47 följande:

Jo, men det är inte att bli straffad i flera dagar...  Ett staff är inget njutbart, i början kanske när man håller på och känner sig fram, men sen är det just ett straff...
    Jag ser det nog mest som en lek, där han inte "bestraffar" mig på riktigt. Det gäller ju att känna av situationen(vilket killar har svårt för, jag vet) för det finns ju tillfällen när jag absolut inte vill bli fysiskt bestraffad för att vi har meningsskiljaktigheter, då jag är seriöst förbannad. Skulle han i det läget lägga mig över knät så skulle jag nog bli minst sagt irriterad.
    Kanske kommer min man också att hota med att inte leka med mig ifall han blir seriöst arg någongång, det vore ju självklart jobbigt
  • Blå delfiner
    Anonym skrev 2008-09-11 12:51:40 följande:
    Blå delfiner skrev 2008-09-11 12:45:47 följande: Jag ser det nog mest som en lek, där han inte "bestraffar" mig på riktigt. Det gäller ju att känna av situationen(vilket killar har svårt för, jag vet) för det finns ju tillfällen när jag absolut inte vill bli fysiskt bestraffad för att vi har meningsskiljaktigheter, då jag är seriöst förbannad. Skulle han i det läget lägga mig över knät så skulle jag nog bli minst sagt irriterad. Kanske kommer min man också att hota med att inte leka med mig ifall han blir seriöst arg någongång, det vore ju självklart jobbigt
    Det är ju så olika det där. Jag har ju en väldigt undergiven läggning (jag har bara inte vetat om det), alltså sträcker den sig utanför sovrummet och det sexuella när jag är i en relation.

Nu är jag ju inte i en relation i den bemärkelse i dagens läge att jag skulle få någon bestraffning och jag aktar mig noga innan jag skulle ta det steget. Nu är jag iaf medveten om vad jag har för behov, så jag slipper än en gång bli karl i huset och mamma till min partner.
    Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • Nelia

Är det fullständig torka idag, inte bara hos mig??

Ett barn på jorden och ett i himmeln, båda i mitt hjärta för evigt
  • sannapanna76
    Nelia skrev 2008-09-11 13:11:44 följande:
    Är det fullständig torka idag, inte bara hos mig??
    Torka?
  • HäckHäxan
    Blå delfiner skrev 2008-09-11 12:02:28 följande:
    Var lite trött ...fick så mycket Godis natten innan...
    Den som ändå kunde få lite klubba *drömmer mig bort*
    *smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • HäckHäxan
    roadrunner skrev 2008-09-11 12:04:24 följande:
    Eller varför inte sätta på sig kort kort, servera honom maten och "råka" spilla ut drycken på honom. Titta lite förföriskt och säga, oppsan, vilken stygg flicka jag var nu.....
    hehe fräckt....
    *smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • MiamiVice THE Slyna

Jag har abstinens på BRA knull..

Slampa on a mission...
  • roadrunner

Eftersom jag gillar teasing så försöker jag inte undkomma, jag försöker skapa! Men sen, sen ska hon ju få det hon vill och * det med 10!

Blå delfiner skrev 2008-09-11 12:22:32 följande:

Då har du aldrig försökt undkomma en utsvulten slampa...
Svar på tråden Kåta slampors drömmar..