• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • MiamiVice THE Slyna

Passa dig..

figurehead skrev 2008-09-11 13:42:19 följande:
    ja jäklar vilken tråd,måste vara flickor som er som mamma varnade för
    Slampa on a mission...
  • HäckHäxan
    Nope... eller jo.... kanske.. Fast min pappa varnade mig mest för alla killar.. När jag var 13 sa han Jia alla killar mellan 13 och 30 är as om du har det i bakhuvudet så kommer du klara dig fint...
    *smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • roadrunner

DU, DET kan jag lova dig! Dom är inte kloka!

• figurehead

MiamiVice THE Slyna skrev 2008-09-11 13:43:02 följande:

Passa dig..
    Ja, jag får nog göra det,

eller förresten, vad händer om jag INTE passar mig??
  • roadrunner

Hehehe, så det var ok om du kom hem med en 35 åring då!

Jag säger något liknande till mina töser, men de har redan lovat att stanna hela livet hos pappa!

HäxanSurtant skrev 2008-09-11 13:44:49 följande:
    Nope... eller jo.... kanske.. Fast min pappa varnade mig mest för alla killar.. När jag var 13 sa han Jia alla killar mellan 13 och 30 är as om du har det i bakhuvudet så kommer du klara dig fint...
  • figurehead
    roadrunner skrev 2008-09-11 13:45:38 följande:
    DU, DET kan jag lova dig! Dom är inte kloka!
    tycker de är härliga på sitt framfusiga, ärliga kåtvåta sätt
  • figurehead
    Aj fan, fyllde nyss 30, får vänta ett år till då
  • Nelia
    Klarade du dig fint??

Jag undrar varför killar liksom inte fattar att vi aldrig blir lurade. Och skrattar bakom ryggen på de som stolt tror att de lurat byxorna av en flicka. När det varit planerat från hennes sida under lång tid.......
    Ett barn på jorden och ett i himmeln, båda i mitt hjärta för evigt
  • HäckHäxan
    roadrunner skrev 2008-09-11 13:47:17 följande:
    Hehehe, så det var ok om du kom hem med en 35 åring då! Jag säger något liknande till mina töser, men de har redan lovat att stanna hela livet hos pappa!
    hahahaha.. tror inte det... Men han menade väl att jag inte skulle räkna med en massa känslogrejor, vilket då gjort att jag resonerat tvärtom.. sex e bra, känslor e jobbigt... Så ja klarade mig hyffsat iaf...

Nu e de tvärtom.... Känslor e viktigare och sex e lika viktigt, kombinationen slår allt
    *smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • HäckHäxan
    figurehead skrev 2008-09-11 13:48:38 följande:
    Aj fan, fyllde nyss 30, får vänta ett år till då
    Men nu e ju ja 28 så då e din ålder perfekt....
Svar på tråden Kåta slampors drömmar..