• MiamiVice THE Slyna

Kåta slampors drömmar..

Om ni i detta ögonblick fick göra vad ni ville i sexväg, vad skulle det bli då?

Ni kan ju vara anonyma så ni kan ju skriva hur kinky som helst..*uppskattas*

Seså..delge denna slampa och hennes slampsystrar era kåtaste drömmar..

Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Kåta slampors drömmar..
  • Nelia

Skavsår säger du, hälsa honom att han är en mes om han låter det hindra 

sannapanna76 skrev 2008-09-11 11:51:37 följande:
    Nä, igår bidde det inget. Dels var jag inte riktigt sugen på HONOM (utan mer på att fantisera på egen hand i godan ro... ), och dels hade han visst lite skavsår, påstod han.
    Ett barn på jorden och ett i himmeln, båda i mitt hjärta för evigt
  • roadrunner

Hehehe, ni kvinns är ta mig fan inte kloka! Men jag börjar faktiskt tro på det ni har i slamppresentationen, att en oknullad slampa är farlig!

• Blå delfiner
    roadrunner skrev 2008-09-11 12:11:30 följande:
    Hehehe, ni kvinns är ta mig fan inte kloka! Men jag börjar faktiskt tro på det ni har i slamppresentationen, att en oknullad slampa är farlig!
    Skulle vi ljuga om en sån allvarlig sak??? Det gör inte ont på dig så länge du är med på det... Oskyldig
    Nyttja mig gärna, men utnyttja mig inte!
  • Anonym
    roadrunner skrev 2008-09-11 12:04:24 följande:
    Eller varför inte sätta på sig kort kort, servera honom maten och "råka" spilla ut drycken på honom. Titta lite förföriskt och säga, oppsan, vilken stygg flicka jag var nu.....
    Haha, det var ett bra tips! Det skulle jag faktiskt kunna göra. Fast det får bli påfyllningen i så fall, vill ju inte göra något innan han fått mat i sig, så han är för hungrig och klen för att "tukta" mig
  • roadrunner

På MIG, gör det aldrig ont!

Blå delfiner skrev 2008-09-11 12:12:57 följande:

Skulle vi ljuga om en sån allvarlig sak??? Det gör inte ont på dig så länge du är med på det...
  • Anonym

Blå delfiner skrev 2008-09-11 12:01:19 följande:

Men å andra sidan så behöver han ju all  energi för att orka tukta dig...   Hamna i koma mitt i akten är väl inte att sträva efter?
    Så sant som det är skrivet. Har du något bra förslag? Du verkar ju vanan inne sas
  • Blå delfiner
    Anonym skrev 2008-09-11 12:16:29 följande:
    Blå delfiner skrev 2008-09-11 12:01:19 följande: Så sant som det är skrivet. Har du något bra förslag? Du verkar ju vanan inne sas
    Mig ska du inte ha som inspirations källa.... Jag vill ju också ha smisk och hårda tag, det vet  han...
    Så när det straffas här så är det det sista jag får.... Då blir det bara retsamma smekningar och avhållsamhet.

Och känner mig som en porslisdoka i stort... Vad gör jag för fel?  *funderar*
  • Blå delfiner
    roadrunner skrev 2008-09-11 12:15:50 följande:
    På MIG, gör det aldrig ont! Blå delfiner skrev 2008-09-11 12:12:57 följande:
    Då har du aldrig försökt undkomma en utsvulten slampa...
  • Anonym

Blå delfiner skrev 2008-09-11 12:21:26 följande:

Mig ska du inte ha som inspirations källa.... Jag vill ju också ha smisk och hårda tag, det vet  han... Så när det straffas här så är det det sista jag får.... Då blir det bara retsamma smekningar och avhållsamhet. Och känner mig som en porslisdoka i stort... Vad gör jag för fel?  *funderar*
    Tja, i ditt fall skulle jag nog göra som han vill i så fall. Fast det jag tänder på är just att jag gjort något och han "bestraffar" mig, så där har ju själva "hysset" en central betydelse.
  • sannapanna76
    Nelia skrev 2008-09-11 12:10:03 följande:
    Skavsår säger du, hälsa honom att han är en mes om han låter det hindra 
    Will do!
Svar på tråden Kåta slampors drömmar..