• Maiya

Nostalgiska barnprogram

Vad minns ni för braiga barnprogram när ni var små?

Själv älskade jag trolltider, Nania och en massa annat. Vad fanns det mer Vilse i Pannkakan fast jag tror inte det hörde till jättefavoriterna. Men solstollarna var ju super!

• Svar på tråden Nostalgiska barnprogram
  • Skumpis

Chino - Det skulle jag också vilja veta!!!

• Tisan

septbebis: Minnet är inte det bästa, det var ju ett tag sen. Men jag minns nästan rätt i alla fall!!

Har inte ens tänkt på att det går att köpa på dvd. Det vore ju kul att ha!! Vart köper du?

• Tisan

septbebis: Åh nu såg jag länken, det var kul att läsa!!

• Chino

kommer ni ihåg Rulle då??

"hej jag heter Rulle"

jonathan fick lite begagnade kläder av mina kusiner, dessa innehöll bl.a en sån tröja

• Tisan

Jag älskar Trolltyg, bjänn bjänn bjänn!!!!

• Dino78

Inte för att detta egentligen hör hemma i denna tråd men jag berättar det ändå. Jag jobbade i en videobutik och där har man fått ett antal perversa telefonsamtal. En gång ringde en kille och samtalet började normalt då han frågade efter diverse barnfilmer. Så kom han in på Trolltyg och frågade om vi kunde prata om den filmen. Jag sa att jag inte hade tid men han envisades och ville veta min favoritscen. Jag sa att jag inte hade nån favvo-scen. Då flåsade han fram att han älskade scenen när Trollmamman satte sig på kitteln. Som att han blev k*t rent ut sagt av barnfilm! Äckel! Lite småkul tyckte jag dock det var men usch vilket snuskpervo!

• septbebis

Tisan: Jag köper på Ginza.

• corinne1

helt klart vilse i pannkakan.

Svar på tråden Nostalgiska barnprogram