• Maiya

Nostalgiska barnprogram

Vad minns ni för braiga barnprogram när ni var små?

Själv älskade jag trolltider, Nania och en massa annat. Vad fanns det mer Vilse i Pannkakan fast jag tror inte det hörde till jättefavoriterna. Men solstollarna var ju super!

• Svar på tråden Nostalgiska barnprogram
  • Trinity78

JennyL25: Lördagspåsen känns igen... Vad var den nu igen?

Boktipset var bra! Stackars lilla trollet (eller vad det var) som inte fick åka med på den flygande mattan. Fast han fick ju flyga i kofferten istället.

• frulan

Trinity78
    Lördagspåsen var ett barnprogram där programledaren satt på en hög stora engelska godisar. De visade väl olika filmer i det programmet har jag för mig.
    Känner programledaren Han är varietékollega till min man o var t o m med på vårt bröllop Plus att han uppträdde då, skitrolig är han!!!

• HeyMama

Dr snuggles

Många barnprgram som jag såg när jag var liten går fortfarande.

• frulan

Det kanske hette "Lördagsgodis", förresten
    Jag kanske inte pratar om samma program?!

• Annie1982

Disneytajm med Lasse Åberg, helt klart oslagbart, har inte varit något bättre disneyprogram efter det! Har fortfarande en massa avsnitt inspelade, tycker att SVT borde visa dem i repris....

• Chino

lördagsgodis minna jag...ville ju ha alla stora godisbitar som fanns med...

• ebbasmamma

Kommer ni ihag Mini Kini folket (ar ej saker pa stavningen) Dessa sma manniskor som var i en resvaska.

Barnen i Ulenbusch, denna tyska serie men nagra barn och en brevbarare. Laten sitter inbiten i hjarnan.

• frulan

ebbasmamma
    Det där Ulenbusch, var det den låten med någon tupp?

Svar på tråden Nostalgiska barnprogram