• Maiya

Nostalgiska barnprogram

Vad minns ni för braiga barnprogram när ni var små?

Själv älskade jag trolltider, Nania och en massa annat. Vad fanns det mer Vilse i Pannkakan fast jag tror inte det hörde till jättefavoriterna. Men solstollarna var ju super!

• Svar på tråden Nostalgiska barnprogram
  • Trinity78

dio: Jag gillade också Turtles. Och Sailor Moon! Nästan så att man skäms lite idag.

• dio

trinity78: Sailor Moon har jag ju glömt Men när det gick var jag väl inte precis ett barn hehe. Äh turtles e ju bäst. skämmas kan jag göra för att jag var kär i hulken när jag var liten och tyckte att batman och robin var så bra. Haha har ju sett d nu. Töntigt!! Dessutom är batman lönnfet

• adrenalin

Sailor moon är väl relativt nytt?

När jag varl iten såg jag mer på candy candy , som det hette... och turtles skäms man ju inte över.. :) dom va ju tuff.

• Malwa

Cany Candy kollade jag också på men jag fullkomligt ÄLSKADE dr snuggles han var bara så bra. Får inte glömma fragglarna heller!

• JennyL25

Doktor snuggles

Fragglarna

Lördagspåsen

Trolltider

• snutti

Oj det finns ju massor, Narnia, Solstollarna, Tomtar och troll, Vita stenen, Fragglarna, Staffan Lings julkalender, Doktor Snuggles, Baltazar... några av dem jag kom på...

• snutti

adrenalin... jag me såg candy candy och sandybell me... de var ju riktiga favvosar

Svar på tråden Nostalgiska barnprogram