• Fridapida

Smink smink smink vi fortsätter!

Här möts vi som älskar smink och allt vad det innebär! Diskutera fritt, tipsa om dina bästa produkter och knep, fråga andra om hjälp och tips, ordet är fritt.
    Alla är välkomna att delta, nya som gamla deltagare, det spelar ingen roll om din enda makeup-pryl är en torr mascara eller om du jobbar med din dröm, här pratar vi om det som enar oss - sminkintresset!

I TS i den den nedan länkade tråden finns massor av länkar till sminkshoppar på nätet. För att inte TS ska bli för lång så gör vi så här.
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m30525759.html

Här har vi förra tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m33465870.html

Ni är även välkomna att titta in i min blogg:
    www.svalmarkskan.blogg.se

Nu har vi en lång höst framför oss. Sommaren tog slut alldeles för fort men vi får hoppas att höstmörkret inspirerar till färgstarka och intressanta makeuper. Vågar du mörkt röda läppar? Jag gör det inte även om jag tycker att det är så läckert!
    Är hon inte vacker i de röda läpparna och svarta eyelinern?
    www.handbag.com/&func=display&fileId=29703

Trevlig höst på er allesammans!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 17:54
    Länk till tråden där många av oss har skrivit upp vilka som är våra favoriter.

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m38424225.html

• Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!
  • Fluffguf

Idag har jag shoppat loss ordentligt, jag fick presentkort på åhléns på 1500 när jag fyllde år Jag har fullt upp i helgen, vi ska ha fest imorgon, men jag återkommer med rapport om vad jag köpte

• trollsanna

Truelover 4 ever
    Tycker det var fint. Ev skulle det ha varit snyggt även med en tunn eyliner på övre fransraden.

LMK
    Kanonfinfärg på håret

Linny
    Fin sminkning

• Linny
    trollsanna skrev 2008-10-31 22:42:28 följande:
    Hallowen sminkning upplagd på bloggen.Har varit på ''spökfika'' hos brorsdottern så man fick klä ut sig till häxa. Kul när barn hittar på lite spökbus. trollsannasmakeup.blogspot.com/
    Vad läckert!!!
  • majlinsa

ni pratar om globlinje och massa andra ord.. finns de någon bra sida eller blogg som tar upp dessa saker o tipsar?

• Erica med c

Har en liten fråga här..
    Jag ska på Gala imorgon och har köpt lösögonfransar för att lyxa till det lite..
    Alltså, ska man måla dom med mascara som "vanligt"???

• Muchi83

Underlagskräm är det jag behöver. Inte för halsen utan för ansiktet. MEN eftersom min hals är så ljus så blir det oftast en jätte stor skillnad mellan hals och ansikte vilket inte är så snyggt.

• Fluffguf
    majlinsa skrev 2008-10-31 22:54:15 följande:
    ni pratar om globlinje och massa andra ord.. finns de någon bra sida eller blogg som tar upp dessa saker o tipsar?
    Knott hade en bra förklaring i sin blogg nyligen, makeupoholic.blogspot.com
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!