• Anonym (hjälp)

min bror är min kärlek

jag har på senaste tiden fått starka känslor för min bror. tror att han känner likadant.
    allt började med att vi råkade hamna i säng efter fest. båda var helt borta och vi hade sån ångest när vi vaknade på morgonen.
    jag förstår att detta är fel, men varför egentligen? förstår att om vi får barn så kan dessa blir sjuka, men om vi lever ihop utan att skaffa barn så kommer ju ingen till skada..

• Svar på tråden min bror är min kärlek
  • Anonym (lilla jag)

egentligen är gränsen hårfin. eftersom man i sverige får gifta sig med en halvbror/halvsyster men inte biologisk bror/syster. borde ju egentligen vara lika illa tycker man.
    tycker du ska lägga band på dig och tänka över konsekvenserna.

• Anonym (jaja)
    Anonym skrev 2008-09-15 14:56:06 följande:
    VEM är det som bestämmer vad som är "rätt" och "fel" då???
    moralen, vilken vi människor förlorat för länge sen.
  • Anonym

alltså skojar du?! jag vill inte att administratören ska skälla ut mej eller liknande därför stannar jag vid denna kommentar.. men jag har massa saker jag vill värka ur mej.. du borde skämmas!!!

• Anonym (jaja)

varför inte diskutera utan personliga påhopp. tror nog du kan få fram åsikt om du vränger om orden så det inte blir personligt riktat

Anonym skrev 2008-09-16 10:02:10 följande:
    alltså skojar du?! jag vill inte att administratören ska skälla ut mej eller liknande därför stannar jag vid denna kommentar.. men jag har massa saker jag vill värka ur mej.. du borde skämmas!!!
  • Anonym (Sluta)

Helt OT men jag föder upp kaniner som jag slaktar själv och stoppar i frysen till middag. Och även om de "bara" ska slaktas och ätas av familjen så skulle jag aldrig komma på att inavla på mina djur för det. Inte med tanke på vad som händer med kroppen/djuren/sinnet bara efter 1 generations inavel. Vad händer då inte med människan. Människor är mycket dåligt avelsmaterial när det kommer till inavel. Det slår slint redan i 2:a och 3:e generation. För att inte tala om alla kroppsliga defekter. Att knulla med sin egen bror är således förkastligt, även om man INTE skaffar ungar tillsammans. Det kan ALDRIG bli bra på nåt sätt och vis.

• idiblon yes

Tja, skit i att skaffa barn så är det fritt fram enligt mig om båda ni vill det. Kan bli knepigt med omgivningens reaktioner, bara...

• Anonym

Men man kan ju inte bara säga att det är "moralen" som bestämmer vad som är rätt och fel. Vad som är moral för endel är inte det för andra.

• Anonym

Försök och lägg allt det där bakom er och gå vidare för det kommer aldrig att fungera i längden, desutom så är det olagligt.

• HäckHäxan
    Anonym skrev 2008-09-16 23:09:23 följande:
    Försök och lägg allt det där bakom er och gå vidare för det kommer aldrig att fungera i längden, desutom så är det olagligt.
    Olagligt??? Förklara gärna den biten för mig som e så nyfiken på allt.
    *smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • lilla kråkan

Åh,va "rolig" man kan vara,då.......
    Anonym (hjälp) skrev 2008-09-13 21:52:13 följande:

älskar vår familj och våra vänner oss så älskar de vår kärlek!
  • BebisVagga

fattar inte ens hur man kan bli kär i sin bror.. det e ju den man typ bråkade med under hela uppväxten.. nej fy... nja man kan itne styra över känslor, men vissa känslor dyker inte upp.. jag älskar med mina brödrar men inte på det sättet.. det måste ju ändå klassas som en psykisk störning?! eller

• dio
    BebisVagga skrev 2008-09-17 01:37:58 följande:
    fattar inte ens hur man kan bli kär i sin bror.. det e ju den man typ bråkade med under hela uppväxten.. nej fy... nja man kan itne styra över känslor, men vissa känslor dyker inte upp.. jag älskar med mina brödrar men inte på det sättet.. det måste ju ändå klassas som en psykisk störning?! eller
    Man behöver ju inte ha vuxit upp med sina bröder, inte ens känna dem.
  • BebisVagga
    dio skrev 2008-09-17 09:11:49 följande:
    Man behöver ju inte ha vuxit upp med sina bröder, inte ens känna dem.
    då e det en annan sak.. men det framkom inte vad jag har läst
  • dio
    BebisVagga skrev 2008-09-17 09:14:40 följande:
    då e det en annan sak.. men det framkom inte vad jag har läst
    Ts skriver längre bak i tråden att de är halvsyskon och att de inte har träffat varann först för några månader sedan. Jag påstår inte att det gör det moraliskt rätt, men det är mer förståeligt.
  • BebisVagga
    dio skrev 2008-09-17 09:17:46 följande:
    Ts skriver längre bak i tråden att de är halvsyskon och att de inte har träffat varann först för några månader sedan. Jag påstår inte att det gör det moraliskt rätt, men det är mer förståeligt.
    ja det e det..  men även om man kan känna sej atraktiv av sitt syskon e det ju itne så smart att hoppa i säng.. där har man ett val för man vet vad man är..
  • dio
    BebisVagga skrev 2008-09-17 09:19:48 följande:
    ja det e det..  men även om man kan känna sej atraktiv av sitt syskon e det ju itne så smart att hoppa i säng.. där har man ett val för man vet vad man är..
    absolut
Svar på tråden min bror är min kärlek