• Anonym (hjälp)

min bror är min kärlek

jag har på senaste tiden fått starka känslor för min bror. tror att han känner likadant.
    allt började med att vi råkade hamna i säng efter fest. båda var helt borta och vi hade sån ångest när vi vaknade på morgonen.
    jag förstår att detta är fel, men varför egentligen? förstår att om vi får barn så kan dessa blir sjuka, men om vi lever ihop utan att skaffa barn så kommer ju ingen till skada..

• Svar på tråden min bror är min kärlek
  • HäckHäxan
    MiamiVice THE Slyna skrev 2008-09-14 02:42:16 följande:
    Vart har HäckHäxan skrivit att det är okej med incest??
    Vet ej, hittar själv inget sådant inlägg, men ja kanske blivit blind på äldre dar
    *smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • Anonym
    Svar på #61
    hon har inte skrivit att d e okay o inte heller inte är okay men när jag skrev fyyy tyckte hon d va värre än att knulla brorsan
  • Anonym (lilla sis)

Jag är lilla syster till 2 bröder.

Jag har sovit brevid den ena i vuxen ålder då det var efterfest och inget annat alternativ. Vi är halvsyskon med samma mamma och växt upp ihop, det skiljer dock 12 år på oss....

Men om ni känner att eran kärlek är sann så var glad att ni har hittat varandra....men jag har svårt att tro att om man har växt upp med ett syskon att man ska kunna "älska" den som en partner, jag älskar mina bröder men de är mina bröder.

• HäckHäxan
    Anonym skrev 2008-09-14 02:44:10 följande:
    Svar på #57men herreguuud du e ju ute o cyklar d går inte ens o resonera m dig....det här e min åsikt o d va så jag ville uttrycka mig o det har jag all rätt till utan att du kommer m babbel kommentarer....alla vi har olika synpunkter här i livet...o jag skulle kunna döda ngn som skulle röra mitt barn men klart d inte e laglift samma sak som incest
    Intressat, jag babblar och du gör vad. Utrycker dig med stil och finess eller?

Incest är olagligt i sverige, helt korrekt, men halvsyskon som har sex räknas inte som incest, även om du själv anser att det är det. Hade halvsyskon som inte växt upp ihop fått gifta sig med tillstånd om det dom gjorde var olagligt??

Personligen finner ja de mer sjukt med styvsyskon som växt upp ihop och sen gifter sig och det är helt okej, för dom har inga blodsband, sen att dom bott i samma hushåll hela sitt liv spelar liksom ingen roll.

Vi har absolut olika sätt att se livet på och tycker olika, jag är inte avundsjuk på ditt sätt att se alls
    *smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • MiamiVice THE Slyna
    HäxanSurtant skrev 2008-09-14 02:45:14 följande:
    Vet ej, hittar själv inget sådant inlägg, men ja kanske blivit blind på äldre dar
    Slampa on a mission...
  • Anonym
    Svar på #66
    jag älskar oxå min bror vi har oxå delat säng men jag är inte attraherad av honom sexuellt...o kan inte förstå folk som är det
  • MiamiVice THE Slyna

Konstigt att vi kan uppleva vad hon skriver så jäkla olika..*faschinerad*

Anonym skrev 2008-09-14 02:45:24 följande:
    Svar på #61hon har inte skrivit att d e okay o inte heller inte är okay men när jag skrev fyyy tyckte hon d va värre än att knulla brorsan
    Slampa on a mission...
  • Anonym

bra då har du fattat att d e olagligt mission completed de va d enda jag läste av d du skrev för jag vet att resten e huvudvärk...gå o lägg dig nu ....
    god natt tjejer nu har jag äntligen fått häckhäxan att fatta att d e olagligt sen e d upp till henne sj om hon kan tänka sig knulla brorsan eller inte så jag taggar o lägg ner din verksamhet o d lilla energin du har kvar jag läser inte d du skriver nå mer
    ADIOS

• Anonym (lilla sis)

Kan säga att även om han INTE var min bror så skulle jag inte vara attraherad av honom.

Anonym skrev 2008-09-14 02:49:15 följande:
    Svar på #66jag älskar oxå min bror vi har oxå delat säng men jag är inte attraherad av honom sexuellt...o kan inte förstå folk som är det
  • Anonym (lilla sis)

Menar du mig?

jag är 25 och min bror 37.

Anonym skrev 2008-09-14 02:47:33 följande:
    så du e gammal oxå???ok då förstår jag
Svar på tråden min bror är min kärlek