• Anonym (hjälp)

min bror är min kärlek

jag har på senaste tiden fått starka känslor för min bror. tror att han känner likadant.
    allt började med att vi råkade hamna i säng efter fest. båda var helt borta och vi hade sån ångest när vi vaknade på morgonen.
    jag förstår att detta är fel, men varför egentligen? förstår att om vi får barn så kan dessa blir sjuka, men om vi lever ihop utan att skaffa barn så kommer ju ingen till skada..

• Svar på tråden min bror är min kärlek
  • NiXxI

Men du, först skriver du TS och i parantes står det vackert hjälp.....men vad vill du ha hjälp med, att få fyr i elden du startar bland alla moralfyllda fl-medlemmar eller??

Du kommer ju icke, inte en chans att få någon som kan ge dig konkret hjälp, oavsett vad mycket det ligger i din TS eller om det nu inte gör det, varför du väljer att starta en sådan TS.

Nyfiken som jag är så undrar jag då...vad vill du ha hjälp med

2008 ska blända skiten ur mig
  • Spicy woman

Det här hittade jag.
     I Sverige får halvsyskon gifta sig med varandra efter tillstånd från myndigheterna. Så länge de inte vuxit upp tillsammans.
    Fast jag tycker det är vidrigt.

• Karolinas

Anonym (hjälp) skrev 2008-09-13 21:48:02 följande:

jag har på senaste tiden fått starka känslor för min bror. tror att han känner likadant.allt började med att vi råkade hamna i säng efter fest. båda var helt borta och vi hade sån ångest när vi vaknade på morgonen.jag förstår att detta är fel, men varför egentligen? förstår att om vi får barn så kan dessa blir sjuka, men om vi lever ihop utan att skaffa barn så kommer ju ingen till skada..
    "Rätt" eller "Fel" vill jag inte diskutera. Jag tycker att det är rätt om det känns rätt. Det gör väl inte omgivningen, dock.
    Att eventuella barn skulle bli missbildade, behöver du däremot inte oroa dig för.
    Det skall många generationers inavel till innan sådan märks.
    I bla Turkiet och arabländer, är det ju dessutom kutym att man parar sig inom släkten (kusiner mm).
  • Leaaa

Du kan inte ha en spärr i huvudet för kan du ha fått känslor för din bror som är så starka att du går så långt å hamnar i säng med han så är det nått som inte stämmer.

Din bror - samma kött och blod!

ooo lord händer det?!

• Severus

Du får väl lära dig jobba bort känslorna...
    Onormalt att vältra runt i sänghalmen med syskon
    Finns väl ingen normal person som säger go for it, direkt...

Svårt att tycka synd om samt ryggdunka galenskaper, faktiskt

Våga Vägra Östrogen
  • älg

man kan väl diskutera på en vettig nivå fast man inte ryggdunkar.

Världen är ju inte bara svart o vit...

• Anonym (Brr)

Ursäkta jag vill inte döma, men driver du med oss??

Började fundera på min egen bror och Brrr... så lite killar finns det väl ändå inte så man måste ta sin egen bror...

• Severus
    älg skrev 2008-09-13 22:16:04 följande:
    man kan väl diskutera på en vettig nivå fast man inte ryggdunkar.Världen är ju inte bara svart o vit...
    i detta fall finns inga gråskalor...
    det ÄR svart eller vitt
    förbjudet, och väldigt osmakligt
    inte liiiiite "ok" eller liiiite "förståeligt"(gråzon)
    Våga Vägra Östrogen
  • Anonym (nono thing)

Man behöver lära sig att förstå sig själv, sitt beteende, förstå sina känslor och acceptera sina känslor. Men man behöver också förstå och lära sig att man inte kan leva ut alla sina känslor och beteende.

Du känner så här just nu men det är inget du bör leva ut. Du får hantera dig själv och låta det gå över. Man kan inte gå efter känslorna och leva ut dom, det är ingen rättighet vi människor har. var förnuftig nu.

• Anonym

Kanske ska gå och prata med någon om era känslor...

Svar på tråden min bror är min kärlek