Anonym skrev 2008-09-14 02:52:54 följande:
bra då har du fattat att d e olagligt mission completed de va d enda jag läste av d du skrev för jag vet att resten e huvudvärk...gå o lägg dig nu ....god natt tjejer nu har jag äntligen fått häckhäxan att fatta att d e olagligt sen e d upp till henne sj om hon kan tänka sig knulla brorsan eller inte så jag taggar o lägg ner din verksamhet o d lilla energin du har kvar jag läser inte d du skriver nå mer ADIOS
Vad är det för fel på dig? Alltså jag undrar helt ärligt och på riktigt?
Eftersom jag från början redan visste att incest är olagligt så undrar jag ju vad det är du fått mig att fatta? Är det att du inte är så duktigt på att utrycka dig skriftligt på ett vettigt sätt eller är det något annat som du anser dig ha lärt mig inatt?
För övrigt så har jag ju redan gett dig svar på min åsikt att att ha sex med min bror/ bröder, missade du det inlägget kanske?
Jag tycker väldigt synd om dig, du har mitt fulla medlidande faktiskt, hoppas du får sova gott iaf.
Klart du inte läser, det fattade jag för länge sedan. Det krävs kanske mer medel än det du har till ditt förfogande för det
Natti natt sweetie