• Anonym (hjälp)

min bror är min kärlek

jag har på senaste tiden fått starka känslor för min bror. tror att han känner likadant.
    allt började med att vi råkade hamna i säng efter fest. båda var helt borta och vi hade sån ångest när vi vaknade på morgonen.
    jag förstår att detta är fel, men varför egentligen? förstår att om vi får barn så kan dessa blir sjuka, men om vi lever ihop utan att skaffa barn så kommer ju ingen till skada..

• Svar på tråden min bror är min kärlek
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2008-09-14 02:25:51 följande:
    kul att du sj kallar dig för idiot...d tog ju dig bra tag o skriva tillbaka=)o en sak till om inte ts sj tyckte d här va FYYYY och bad om HJÄLP skulle hon inte vara anonym...o hade du en hjärna skulle du inte va här inne o FÖRSÖKA komma m fjantiga kommenterer att incest e okay ...va e d du vill komma fram till ??att d e okay o knulla brorsan eller?då behöver du vård du med...jag tror att du o ts har mkt gemensam=)neeej d e inte lätt o va en idiotGOT IT?
    Kan bero på att just du kanske inte var så högt prioriterad i min värld här på FL.

Du tror en himla massa märker jag, måste vara skönt att bo i din bubbla till värld. Hur skaffar man en sån??

Dock är de ju kul att jag kan roa dig med så simpla medel som att benämna mig själv som idiot, men de är ju dock så att vissa helt klart är mer lättroade än andra

Om de är min åsikt om att knulla min bror/bröder du undrar om, så nej för mig är det absolut inte okej. Jag skulle aldrig göra det och av den anledningen skulle jag heller aldrig ha sex med någon som inte vet vem hans pappa är... För min pappa har si så där 14 ungar enligt honom själv, men vi är bara 4 som står på honom här i sverige.
    *smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • HäckHäxan
    Spicy woman skrev 2008-09-14 02:29:35 följande:
     Varför säger lagen att man kan få gifta sig med halvsyskon om man inte har bott tillsammans då? Jag menar då kan det inte räknas som incest.
    Detta är FL så då är allt incest och alla som inte skriver usch fyyy eller blä tycker att de är ok att ha sex med sina bröder. *bara upplyser*
    *smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • Anonym
    Svar på #52
    det är exakt det jag försöker få häckhäxan att fatta men hon fattar inte..
    De personer som inte får ha sex med varandra har heller inte rätt att gifta sig ...
    Äktenskap får inte ingås mellan dem som är släkt med varandra i rätt upp- och nedstigande led eller är helsyskon.

Halvsyskon får inte ingå äktenskap med varandra utan tillstånd av myndighet som anges i 15 kap. 1 §.
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2008-09-14 02:31:28 följande:
    Svar på #48ja det är en bra fråga??Tycker att även när man är halvsyskon så borde det klassas som incest.
    Men din åsikt är ju inte samma som svensk lagstiftning eller hur?

Jag tycker det är okej att döda alla som skadar mitt barn eller ens försöker det, men de innebär inte att jag har rätten enligt svensk lag att göra det eller hur?
  • Spicy woman
    HäxanSurtant skrev 2008-09-14 02:36:00 följande:
    Detta är FL så då är allt incest och alla som inte skriver usch fyyy eller blä tycker att de är ok att ha sex med sina bröder. *bara upplyser*
    Vilka sp*n!
  • Anonym
    Svar på #55
    som sagt d e fl o alla har rätt o uttrycka sig hur dom vill o ingen har tid att försöka förklara ngt för dig så babbla inte..
    Dagens fördömande av incest tror jag bygger på två idéer. Den ena är att det helt enkelt är äckligt, fel, fult, sjukt eller onormalt för syskon, barn/förälder eller andra släktingar att vilja ha sex med varandra. Det står såklart folk fritt att ha vilka åsikter de vill om olika sorters sexualiteter...
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2008-09-14 02:36:37 följande:
    Svar på #52det är exakt det jag försöker få häckhäxan att fatta men hon fattar inte..De personer som inte får ha sex med varandra har heller inte rätt att gifta sig ...Äktenskap får inte ingås mellan dem som är släkt med varandra i rätt upp- och nedstigande led eller är helsyskon.Halvsyskon får inte ingå äktenskap med varandra utan tillstånd av myndighet som anges i 15 kap. 1 §.
    Såg du inte att någon redan gett den informationen om halvsyskon enligt lagen innan? Det var just därför ja undrade om TS och brodern var halvsyskon eller ej.

Jag kan inte hjälpa att du har så liten fattningsförmåga att du inte förstår skillnaden på att fråga, inte fördöma andra och på så sätt får ihop det till att man är likadan som en TS.

Om tråden handlat om analsex och jag inte ansett att alla som hade analsex borde dö, skämmas eller va äckliga, så verkar du vara en av dom som genast bestämt dig för att jag gillar analsex... Det är iaf den uppfattningen jag frå av dina inlägg här inne.

Du behöver inte få mig att fatta något i denna tråden. Men du kanske borde uppgradera dig själv lite och inse att alla inte har samma behov av att försöma, förminska eller trampa på andra direkt utan att de finns folk som tex mig som undrar saker istället och skaffar sig en åsikt utifrån det om tex TS situation just nu.

Min privata åsikt om sex med bröder är liksom totalt orellevant för tråden i sig.
  • MiamiVice THE Slyna

Vart har HäckHäxan skrivit att det är okej med incest??

Anonym skrev 2008-09-14 02:25:51 följande:
    kul att du sj kallar dig för idiot...d tog ju dig bra tag o skriva tillbaka=)o en sak till om inte ts sj tyckte d här va FYYYY och bad om HJÄLP skulle hon inte vara anonym...o hade du en hjärna skulle du inte va här inne o FÖRSÖKA komma m fjantiga kommenterer att incest e okay ...va e d du vill komma fram till ??att d e okay o knulla brorsan eller?då behöver du vård du med...jag tror att du o ts har mkt gemensam=)neeej d e inte lätt o va en idiotGOT IT?
    Slampa on a mission...
  • Anonym
    Svar på #57
    men herreguuud du e ju ute o cyklar d går inte ens o resonera m dig....det här e min åsikt o d va så jag ville uttrycka mig o det har jag all rätt till utan att du kommer m babbel kommentarer....alla vi har olika synpunkter här i livet...o jag skulle kunna döda ngn som skulle röra mitt barn men klart d inte e laglift samma sak som incest
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2008-09-14 02:41:36 följande:
    Svar på #55som sagt d e fl o alla har rätt o uttrycka sig hur dom vill o ingen har tid att försöka förklara ngt för dig så babbla inte..Dagens fördömande av incest tror jag bygger på två idéer. Den ena är att det helt enkelt är äckligt, fel, fult, sjukt eller onormalt för syskon, barn/förälder eller andra släktingar att vilja ha sex med varandra. Det står såklart folk fritt att ha vilka åsikter de vill om olika sorters sexualiteter...
    Den andra ideen bygger på vad? Du missade nog den biten i inlägget verkar de som?? *nyfiken i en strut*

Visst har man rätt att tycka, men de ingår också i regelverkat att veta skillnaden på sak och person samt hålla en hyffsat bra nivå på snacket, vilket vissa misslyckas rätt totalt med mellan varven, oftast de som liksom inte tänker inna de fördömer och basunerar ut saker och ger andra öknamn i sina försök att verka riktigt duktiga.

Jag tycker som sagt en massa om saker och ting, men behöver inte trampa på andra det första jag gör för det.
Svar på tråden min bror är min kärlek