Anonym skrev 2008-09-14 02:36:37 följande:
Svar på #52det är exakt det jag försöker få häckhäxan att fatta men hon fattar inte..De personer som inte får ha sex med varandra har heller inte rätt att gifta sig ...Äktenskap får inte ingås mellan dem som är släkt med varandra i rätt upp- och nedstigande led eller är helsyskon.Halvsyskon får inte ingå äktenskap med varandra utan tillstånd av myndighet som anges i 15 kap. 1 §.
Såg du inte att någon redan gett den informationen om halvsyskon enligt lagen innan? Det var just därför ja undrade om TS och brodern var halvsyskon eller ej.
Jag kan inte hjälpa att du har så liten fattningsförmåga att du inte förstår skillnaden på att fråga, inte fördöma andra och på så sätt får ihop det till att man är likadan som en TS.
Om tråden handlat om analsex och jag inte ansett att alla som hade analsex borde dö, skämmas eller va äckliga, så verkar du vara en av dom som genast bestämt dig för att jag gillar analsex... Det är iaf den uppfattningen jag frå av dina inlägg här inne.
Du behöver inte få mig att fatta något i denna tråden. Men du kanske borde uppgradera dig själv lite och inse att alla inte har samma behov av att försöma, förminska eller trampa på andra direkt utan att de finns folk som tex mig som undrar saker istället och skaffar sig en åsikt utifrån det om tex TS situation just nu.
Min privata åsikt om sex med bröder är liksom totalt orellevant för tråden i sig.