• Anonym (hjälp)

min bror är min kärlek

jag har på senaste tiden fått starka känslor för min bror. tror att han känner likadant.
    allt började med att vi råkade hamna i säng efter fest. båda var helt borta och vi hade sån ångest när vi vaknade på morgonen.
    jag förstår att detta är fel, men varför egentligen? förstår att om vi får barn så kan dessa blir sjuka, men om vi lever ihop utan att skaffa barn så kommer ju ingen till skada..

• Svar på tråden min bror är min kärlek
  • Anonym

det här beteendet o känslor som du har e incest...
    det är en sjukdom vet du det?
    Enligt Nationalencyklopedin är incest (latin incestus: oren, otuktig, äldre svenskt ord blodskam) en beteckning på sexualhandlingar mellan personer som är förenade med blodsband. Sexuellt umgänge med avkomling eller med helsyskon är enligt svensk brottsbalk straffbart.
    Kan du tänka dig ligga med din pappa?för d e exakt samma sak ska du veta du behöver vård...han e ditt kött o blod vad tänker du med?
    nånting traumatiskt måste ligga bakom en sådan handling

• crimson

Det är precis sådana här trådar som får mig att tro att folk har som sitt stora intresse att sitta och hitta på saker och lägga ut på familjeliv bara för att jävlas och skapa debatt.
    Hoppas verkligen att det är så i det här faller. Annars så tycker jag uppenbarligen väldigt synd om dig.
    Du säger själv att du vet att det är fel, lyssna på din magkänsla! Träffa någon ANNAN!!!

• Anonym
    Svar på #32
    håller m dig alltså d hör e ju helt sjuuuuuuuuukt....va fan e d m fooolk???
  • HäckHäxan
    Anonym (hjälp) skrev 2008-09-13 21:52:13 följande:
    älskar vår familj och våra vänner oss så älskar de vår kärlek!
    Nej det måste dom inte alls. Alla har sin gräns för vad dom finner äcklig och oacceptabelt, så bli inte färvånad om de utesluter er och er kärlek ur familjekretsen for life!!!
    *smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • HäckHäxan
    Anonym (hjälp) skrev 2008-09-13 21:58:15 följande:
    men om vi flyttar till en stad där ingen känner oss så behöver ju ingen få veta.vet att detta ses som opassande av många, men vi är inte uppvuxna tillsammans, träffades förra året för första gången.
    Är ni helsyskon?? Om inte så får ni enligt lag både gifta er och skaffa barn....
    *smörar för hemliga novellförfattaren* Fatta att H böcker lärt mig en massa om livet (läs snusk)
  • HäckHäxan

Jo TS de finns en sån här tråd till, tror den florerade här i början av sommaren...

• crimson

nja:
    halvsyskon kan få ingå äktenskap med varandra efter tillstånd av länsstyrelsen i det län där en sökande är folkbokförd. Länsstyrelsen ska först ska ha inhämtat yttrande i frågan från Socialstyrelsen enligt 2 kap. 3 § äktenskapsbalken (1987:230) jämförd med 15 kap. 1 § samma balk (1987:230).

HäxanSurtant skrev 2008-09-14 01:26:31 följande:
    Är ni helsyskon?? Om inte så får ni enligt lag både gifta er och skaffa barn....
  • Anonym
    Svar på #33
    d e just i sånna tillfällen man önskar att sverige hade lite hårdare straffar ....o du vill flytta till en annan stad??????ditt samvete da?ska du lämna kvar den här????gå o prata ut m någon o få hjälp...
  • HäckHäxan
    crimson skrev 2008-09-14 01:27:50 följande:
    nja:halvsyskon kan få ingå äktenskap med varandra efter tillstånd av länsstyrelsen i det län där en sökande är folkbokförd. Länsstyrelsen ska först ska ha inhämtat yttrande i frågan från Socialstyrelsen enligt 2 kap. 3 § äktenskapsbalken (1987:230) jämförd med 15 kap. 1 § samma balk (1987:230).
    Summan blir då att med tillstånd så får dom gifta sig, TS skrev innan att de inte växt upp ihop utan träffats för första gången i sommar eller stod de förra sommaren, sak samma.. de verkar ju fylle kriterierna för giftemål om de vill.
  • Anonym

verkar som du HäckHäxan tycker det är okay att ligga med brorsan

Svar på tråden min bror är min kärlek